خانه » اخبار و رویدادها » دیدار رئیس اداره ارشاد ورامین با حسین نوش آبادی ؛ معاون جدید وزیر

دیدار رئیس اداره ارشاد ورامین با حسین نوش آبادی ؛ معاون جدید وزیر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در دیدار با حسین نوش آبادی معاون حقوقی وزیر در مجلس و امور استانها، مشکلات فرهنگی منطقه را با وی در میان گذاشت.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، جعفر کاظمی در این دیدار با اشاره به واگذاری مکانهای فرهنگی شهرستانهای ورامین و قرچک به دستگاههای غیر فرهنگی گفت: در هفته جاری فرهنگسرای شهید ستاری قرچک که قرار بود در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قرار گیرد کاربری دیگری پیدا کرده و به دادگستری این شهرستان واگذار شده است.

وی افزود: این تصمیم در حالی گرفته شده که مشخص نیست تنها فرهنگسرای شهرستان قرچک به اصحاب فرهنگ و هنر برگردانده شود و این امر سبب نگرانی این قشر فرهنگی شده است.

کاظمی بیان کرد: بهتر بود قبل از ارتقا قرچک، زیر ساخت های مورد نیاز شهرستان تأمین می شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که از گذشته با آن درگیر بودیم، واگذاری فرهنگسرای ارشاد ورامین به پلیس راهور بود که حدود دو سال از پیگیری آن از طریق مراجع ذیربط و قول های مساعد ایشان می گذرد و هنوز فرهنگسرا به مالکان اصلی آن که اصحاب فرهنگ و هنر هستند، برنگشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین افزود: بیش از ۷۰۰ هزار نفر در شهرستانهای ورامین و قرچک و بخش بزرگ جوادآباد زندگی می کنند که بیشتر آنها را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهد و کمبود مکانهای فرهنگی در زمانی که صحبت از مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان می شود، بسیار تأسف برانگیز است.

وی از راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان یاد کرد.

کاظمی ابراز امیدواری کرد با حضور نوش آبادی در وزارتخانه که خود اهل شهرستان قرچک و دو دوره نماینده مردم شهرستانهای ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی بوده است؛ این مشکلات مرتفع شود.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک و برخی از اصحاب فرهنگ و هنر نیز رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ورامین را همراهی کردند.

یک نظر

  1. ممنون ازآقای نوش آبادی که همچنان به فکرورامین هستند آقای نوش آبادی مدیری کاربلدهستند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.