خانه » اخبار و رویدادها » نخستین یادواره شهدای هنرمند شهرستان ورامین برگزار شد

نخستین یادواره شهدای هنرمند شهرستان ورامین برگزار شد

81409182-6113687

نخستین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان ورامین به منظور تجیلیل از ایثارگری های رزمندگان اسلام برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا دراین مراسم که شامگاه یکشنبه در سالن همایش های فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد، از خانواده پنج شهید هنرمند شهرستان ورامین تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم گفت: یادواره شهدای فرهنگی شهرستان به منظور تکریم خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندانی که هنرمندانه جان خود را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند.

حمید آرمان مهر افزود: در این مراسم از خانواده شهیدان مرتضی مهدیزاده شاعر و نویسنده، امید محمدیان عکاس، محمدرضا غربتیان طراح و خوشنویس، مختار سالمی بازیگر و محمدرضا ایزدی یزدی خطاط تجلیل به عمل آمد.

وی تصریح کرد: هنرمندان شهید، در طول دوران هشت رزمندگان اسلام با بصیرت و شناخت الهی در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و هنرمندانه جان خود را تقدیم اسلام کردند تا ارزش های دینی حاکم بر جامعه باقی بماند.

وی اظهار داشت: در بین رزمندگان اسلام هنرمندانی نیز بودند که توانستند روح خلاق و پویای خویش را با پیوند زدن به معنویت حاکم بر جبهه های نبرد حق علیه باطل، صحنه هایی از عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده و هنرمندان در راه معبود و ارزش های اسلامی جان خود را تقدیم اسلام نمایند.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز زنده نگاه یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان قسم خورده نظام را خنثی نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.