خانه » اخبار و رویدادها » نشست پرسنل نیروی انتظامی با امام جمعه ورامین برگزار شد

نشست پرسنل نیروی انتظامی با امام جمعه ورامین برگزار شد

امام جمعه ورامین گفت: دست هایی پشت پرده در صدد اشاعه فحشا و منکرات در جامعه هستند و سعی دارد بی بند و باری را در جامعه ترویج کند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صبح امروز و به مناسبت هفته ناجا، نشست مشترک سرهنگ جمال نیکجو جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به همراه پرسنل نیروی انتظامی با امام جمعه ورامین آیت الله محمودی برگزار شد.

آیت الله محمودی در این دیدار با تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: ائمه بهترین الگو برای تمام اقشار جامعه هستند و بشر برای نجات از آلودگی ها و زشتی ها باید به دستورات ائمه اطهار(ع) عمل کند.

امام جمعه ورامین افزود: برای مسلمان زشت است که امام جواد(ع) و دیگر ائمه معصومین را نشناسد و همه مسلمانان وظیفه دارند دین خود راشناخته و بر اساس درک درست از تعالیم الهی، به آن عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در جامعه تصریح کرد: یکی از اصول اساسی جامعه  و یکی از نعمت های ناشناخته و مجهول خداوند متعال امنیت است و وقتی بشر این نعمت بزرگ الهی را از دست می دهد، اهمیت امنیت بر همگان روشن می شود.

این مسئول عنوان کرد: نیروی انتظامی سهم بزرگی در تأمین امنیت دارد و پرسنل خدوم ناجا باید بدانند که در کسوت مقدسی قرار گرفته اند که دارای منزلت بسیار ارزشمندی است.

محمودی اضافه کرد: در کشورهایی نظیر سوریه، مصر، عراق، پاکستان و افغانستان انواع کشتارها و بمبگذاری ها صورت می گیرد اما کشور ایران به برکت اهل بیت و تلاش های نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در امنیت پایداری به سر می برد و ملت ایران باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

زمین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین شود

وی ادامه داد: ملت ایران دارای نعمت بسیار ارزشمندی هستند و مردم تا وقتی که ناامنی و هرج و مرج را نبینند نمی دانند که امنیت چه معنا و مفهومی دارد.

 

این مسئول بیان داشت: دست هایی پشت پرده در صدد اشاعه فحشا و منکرات در جامعه است و سعی دارد بی بند وباری را در جامعه ترویج کند و نیروی انتظامی باید قاطعانه وارد عمل شود و بداند که مبارزه با فحشا یک امر به معروف و نهی از منکر است که نزد خداوند دارای اجر ارزشمندی خواهد بود.

امام جمعه ورامین تاکید کرد: با استقرار فرماندهی شرق استان تهران، خدمات موثری در سطح منطقه انجام شده است و باید هرچه سریعتر مشکل زمین فرماندهی شرق استان تهران توسط مسئولان حل شود تا شاهد ارائه خدمات بهتر و مناسبتر توسط پرسنل ناجا به مردم جنوب شرق استان تهران باشیم.

دی کلینیک نیروی انتظامی آماده بهره برداری است

در ابتدای این دیدار سرهنگ جمال نیکجو با ابراز خرسندی از حضور در بیت امام جمعه ورامین با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی برای برخورد با مجرمان اظهار داشت: میزان رضایتمندی مردم از عملکرد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بسیار بالا است و اکنون رتبه این فرماندهی از خوب به بسیار خوب ارتقا یافته است.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: اکنون عدم تأمین زمین فرماندهی شرق استان تهران بزرگترین مشکل نیروی انتظامی است و با توجه به ضرب الاجل سردار احمدی مقدم امیدواریم هرچه زودتر زمین این فرماندهی توسط مسئولین شهرستان ورامین تأمین شود و شاهد ماندن این ستاد در ورامین باشیم.

سرهنگ نیکجو ادامه داد: عزم نیروی انتظامی برای برخورد با فحشا و منکرات جدی است و در این زمینه سردار فتحی جلسه ای را با حضور مسئولان نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار کردند و خواستار برخورد با عاملان ترویج منکرات در جامعه شدند.

وی اضافه کرد: در بخش درمانی نیز دی کلینیک فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در شهرستان پیشوا آماده بهره برداری است که برای تجهیز و راه اندازی این دی کلینیک بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده که امید است قدم های موثری را در جهت رفع مشکلات درمانی منطقه بردارد.

این مسئول گفت: با تلاشهای نیروی انتظامی امنیت مناسبی در سطح شرق استان تهران حاکم است که این امر با همکاری مردم با پلیس فراهم شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.