خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اصغر بندی رئیس اداره تأمین اجتماعی ورامین شد

اصغر بندی رئیس اداره تأمین اجتماعی ورامین شد

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، اصغر بندی به عنوان رئیس جدید اداره تأمین اجتماعی شهرستان ورامین منصوب شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل ازمهر، ظهر یکشنبه و با حضور شمس الدین درویش پور مدیرکل حراست و بازرسی سازمان تأمین اجتماعی کشور، داریوش صالح پور مدیرکل تأمین اجتماعی شهرستانهای استان تهران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی این سازمان، مراسم تودیع ومعارفه روسای قدیم و جدید اداره تأمین اجتماعی شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم شمس الدین درویش پور با اشاره به خدمات سازمان تأمین اجتماعی در کشور اظهار داشت: خدمات تأمین اجتماعی با آینده مردم در ارتباط است به همین دلیل عملکرد این سازمان تأثیر زیادی در زندگی مردم خواهد داشت.

مدیرکل حراست و بازرسی سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: نحوه برخورد پرسنل تأمین اجتماعی با مردم بسیار مهم است و باید همواره با روی خوش و چهره ای خندان به پرونده های اعضای این سازمان رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: امروز مردم تشخیص نمی دهند که خدمات بیمه و بهداشت و درمان جدا از هم است و خواهان مطالبات خود هستند که این مطالبات در نظام جمهوری اسلامی وظیفه را سنگین تر کرده و باید سعی کرد قدمی برای مردم برداشته و فرصت ها را به قوت تبدیل کنیم.

درویش پور با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بیمه تامین اجتماعی اظهار داشت: بیمه تامین اجتماعی با توجه به برخورداری از تعدادی بالای بیمه شدگان، نقش مهمی را در حوزه تامین هزینه های مردم به ویژه در بخش بهداشت و درمان بر عهده گرفته است و خدمات بیمه تامین اجتماعی در بخش های مختلف جامعه قابل تقدیر است.

در ادامه داریوش صالح پور نیز طی سخنانی اظهار داشت: مقوله تامین اجتماعی و رفاه عمومی موضوعی است که امروزه در تمام دنیا مورد توجه مسئولین بوده و سعی دارند با یک برنامه ریزی دقیق زمینه هر چه بیشتر رفاه و آسایش عمومی مردم خود را فراهم کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی شهرستانهای استان تهران اضافه کرد: بندی از پرسنل باسابقه و از کارشناسان دفتر بازرسی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور بوده که امید است در مسئولیت جدید بتواند منشأ خدمات مفیدی در جامعه باشد.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه تمام دغدغه مقام معظم رهبری و همه مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رفع مشکلات مردم در حوزه رفاه و تامین اجتماعی بوده است، باید در رفع مشکلات رفاهی و تامین اجتماعی شهروندان تلاش دو چندان کرد.

در این مراسم از زحمات محمد برخ که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، تقدیر و تشکر و اصغر بندی به عنوان مسئول جدید اداره تأمین اجتماعی شعبه ورامین منصوب شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.