خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » انتقال ستاد فرماندهی شرق استان تهران به پیشوای ورامین

انتقال ستاد فرماندهی شرق استان تهران به پیشوای ورامین

ستاد فرماندهی شرق استان تهران در صورت عدم تامین زمین به شهرستان پیشوا منتقل می‌شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، سیروس فتحی ظهر امروز در نشست خبری خود با تاکید بر اینکه زمین تامین نشود فرماندهی ویژه شرق به پیشوا می‌رود، اظهار داشت: در صورت عدم تامین زمین مورد نیاز از سوی مسئولان شهرستان ورامین این مرکز به شهرستان هم‌جوار انتقال پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌ها حفظ فرماندهی شرق استان در ورامین است که این امر از جمله خواسته‌هایی است که برخی از مسئولان منطقه همچون امام جمعه محترم برآن پافشاری دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر زمینی به‌مساحت ۱۶ هکتار به مسئولان شهر معرفی شده و مالک زمین نیز همکاری‌های لازم را در این خصوص در نظر داشته که مقرر شده نیمی از هزینه را مرکز نیروی انتظامی استان تهران و مابه‌التفاوت آن را شهرستان تقبل کند که تاکنون این امر صورت نگرفته است.

فتحی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر با مساعدت و همکاری مسئولان منطقه این مشکل برطرف شده تا همچنان شاهد حضور فرماندهی شرق در ورامین باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طی چندسال اخیر جرایم در سطح منطقه به کمترین حد خود رسیده و اگر مسئولان قضایی در این امر کمک حال پلیس باشند قطع به یقین دیگر هیچ رخداد تاسف باری در عرصه جرم و جنایت مشاهده نخواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته، اشرار دیگر به خود اجازه نخواهند داد که به سمت و سوی ناامن کردن محله‌ها رهنمون شوند و در صورت مشاهده با این امر افراد مجرم با شدیدترین برخوردها مواجه خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: پلیس نیز  تحت هر شرایطی باید احترام شهروندی را حفظ نماید و اگر در این خصوص مردم فهیم با موردی روبه رو شدند میتوانند به‌صورت مستقیم با برقراری ارتباط با واحدهای مربوطه تخلفات صورت گرفته را انتقال دهند تا به سریع‌ترین شکل ممکن به آن رسیدگی گردد.

فتحی خاطرنشان کرد: ارتباط متقابل بین پلیس و مردم به‌ویژه از طریق رسانه می‌تواند راهگشای حل بسیاری از  معضلات باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.