خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری مسابقات شنا در ورامین

برگزاری مسابقات شنا در ورامین

هیئت شنای ورامین به‌مناسبت هفته دقاع مقدس و هفته تربیت‌بدنی یک دوره مسابقات شنا برگزار می‌کند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ،‌ بهمن شکری صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات شنا در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت‌بدنی یک دوره مسابقات شنا در ورامین برگزار می‌شود تا تیم شنا ورامین هم شکل گیرد.

رئیس هیئت شنای ورامین در ارتباط با زمان برگزاری مسابقات اظهار داشت: زمان برگزاری مسابقه آقایان روز جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۴ است و زمان برگزاری مسابقه بانوان روز جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۸ صبح است.

وی در تشریح شرایط برگزاری گفت: رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ ـ ۱۸ سال به بالا صورت می‌گیرد و جهت تشویق و شناخت نونهالان بین سنین ۸ تا ۹ سال موادی برگزار می‌گردد.

شکری در ادامه مهارت داشتن در حداقل دو رشته از مواد شنا را از دیگر شرایط حضور در این مسابقات برشمرد و گفت: به‌همراه داشتن مبلغ ۱۰ هزار تومان و دارا بودن فتوکپی و اصل شناسنامه و گواهی سلامت پزشک و کارت بیمه ورزشی سال‌جاری برای ثبت‌نام الزامی است.

رئیس هیئت شنای ورامین تاکید کرد: برای شناگران ۸ تا ۱۲ سال در هنگام مسابقه حضور یکی از والدین الزامی است و هر شناگر می‌تواند در دو ماده از مواد مسابقه شرکت کند.

شکری در پایان با اشاره به مواد مسابقه تصریح کرد: مواردی که مسابقات طی آن برگزار می‌شود شامل ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر پروانه، ۵۰ و ۱۰۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر آزاد، ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال پشت است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.