خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اتوبوس‌های ورامین رایگان می‌شود

اتوبوس‌های ورامین رایگان می‌شود

خبرگزاری فارس: اتوبوس‌های ورامین رایگان می‌شود

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه از رایگان بودن اتوبوس‌ها در روز اول مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، وجیه‌‌اله میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نظر داریم در نخستین روز از آغاز سال تحصیلی جدید، اتوبوس‌های این سازمان را به صورت رایگان در اختیار محصلان شهرمان قرار دهیم.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه گفت: رانندگان به صورت شیفتی و در دو زمان کاری صبح و عصر برای جابه‌جا کردن دانش‌آموزان مقاطع مختلف، در سطح خیابان‌های اصلی تردد خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: این تصمیم به جهت تکریم دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و مقرر شده هرساله برای تسهیل در رفت و آمد، این اقدام در دستور کار قرار گیرد.

میرزایی عنوان کرد: سرویس مدارس نیز طبق سنوات گذشته با همان تعرفه قبلی در اختیار قرار خواهد گرفت و هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه گفت: در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت با رانندگان برخورد قانونی خواهد شد و از خانواده‌ها می‌خواهیم در زمان روبرو شدن با افزایش قیمت، مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: در نظر داریم با برنامه‌ریزی همه جانبه و دقیق برای تسهیل در رفت و آمد دانش‌آموزان اقدام کنیم که امیدواریم در راستای این اهداف خانواده‌ها نیز کمال همکاری در عدم استفاده از وسیله نقلیه شخصی را داشته باشند.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم برای رفع معضل ترافیک شهر از وسایل نقلیه عمومی برای حضور فرزندان خود برای ادامه تحصیل استفاده کنند و این وظیفه را در اختیار خدمت‌گزاران خود در سازمان قرار دهند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.