خانه » اخبار و رویدادها » هیچ کجای دنیا رهبری نظیر رهبر ایران وجود ندارد

هیچ کجای دنیا رهبری نظیر رهبر ایران وجود ندارد

http://www.varamincity.ir/wp-content/uploads/%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF%DB%8C.jpg

امام جمعه ورامین با اشاره به ویژگی های مثبت جامعه ایران، گفت: ایران بهترین شرایط را در دنیای امروز دارد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صبح امروز اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان ورامین با حضور در بیت امام جمعه با آیت الله محمودی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه ورامین ضمن تبریک ایام دهه کرامت بیان داشت: جامعه اسلامی ایران باید افتخار کندکه دو وجود نورانی را در خود جای داده است و به برکت حضرت معصومه(س) وامام رضا(ع)،در بسیاری از حوادث و بلایا کشورا ما حفظ شده است.

آیت الله محمودی سپس از جوانان خواست که قدر تحصیل را بدانند و افزود:جوانان اکنون در بهترین شغل قرار دارند وباید بدانند که جوانی زودگذر است و بهترین بهره ها در جوانی نصیب انسان می شود،جوانان باید فرصت را غنیمت شمارند و از این نعمت بزرگ خداوند به درستی استفاده ببرند.

این مسئول عنوان کرد: نوجوانان و جوانان گرفتاری هایی بزرگسالان را ندارند،پس باید از این فرصت در راه تهذیب اخلاق ونفس خود استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: امروز با توجه به شرائط دنیا در بهترین وضعیت قرار داریم، از نظر رهبر، در هیچ کجای دنیا رهبری نظیر رهبر ایران وجود ندارد، اتحاد و وحدت ملت ما بی نظیر و مثال زدنی است که نمونه آن را در راهپیمایی های مختلف مشاهده کردیم، بنابراین مردم ما باید قدر نعمات خداوند را بدانند.

وی اضافه کرد: قیاس ایران با سایر کشورها درست و صحیح نیست، شما به کشورهای همسایه ایران نگاه کنید که گرفتار چه مشکلاتی هستند اما کشور ما با اینکه برخی معضلات نظیر گرانی در آن وجود دارد اما به هیچ عنوان با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست.

امام جمعه ورامین سپس خطاب به معلمان اضافه کرد: معلمان باید دانش آموزان را مانند فرزندان خود بدانند و در جهت تهذیب اخلاق دانش آموزان تلاش کنند و قسمتی از وقت کلاس خود را به نصیحت وموعظه نوجوانان اختصاص دهند زیرا دانش آموز و نسل جوان، سخن معلم ودبیر خود بهتر عمل خواهد کرد.

ایشان در پایان از جوانان خواست که به وظایف الهی خود عمل کنند و آنچه خداوند برآنان تکلیف کرده را به نحو احسن انجام دهند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.