خانه » اخبار و رویدادها » دفتر و بیت امام جمعه گزینه خاصی برای شهرداری ورامین ندارند

دفتر و بیت امام جمعه گزینه خاصی برای شهرداری ورامین ندارند

روابط عمومی دفتر امام جمعه ورامین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دفتر امام جمعه و بیت ایشان گزینه خاصی برای مسئولیت شهرداری ورامین ندارند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بیت و دفتر آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی برای عزیزان منتخب در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و اعضای هیئت رئیسه آرزوی توفیق دارد.

بیت و دفتر ایشان به صراحت اعلام می‌دارد نظر خاصی در انتخاب اعضای هیئت رئیسه نداشته و گزینه خاصی هم برای تصدی شهرداری ورامین ندارند.

البته انتخاب شهرداری توانمند و لایق برای اداره شهر ورامین با آن سابقه دیرین تاریخی و نیز شهرت خاص در ولایت‌مداری و پیروی از خط ولایت احساس می‌شود.

در نگاه ما شهرداری باید برای ورامین انتخاب شود که توانمندی وی در حد استاندار باشد اما به هیچ‌وجه فرد خاصی را در نظر نداریم و تنها انتظاری که از اعضای محترم چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و هیئت رئیسه این شورا می‌رود تصمیم‌گیری بر اساس حکمت و منفعت مردم و به دور از وابستگی‌های گروهی و به‌طور مستقل است.

باشد که ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نایب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شاهد رشد و شکوفایی روزافزون شهر مذهبی ورامین و نیز ایران اسلامی باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.