خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » تخلفات را به ۱۲۴ اطلاع دهید

تخلفات را به ۱۲۴ اطلاع دهید

80366544 3267945 300x236 میرزایی : لزوم دریافت شناسه و ساماندهی انبارهای دولتی و خصوصی

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه برفروش و توزیع اقلام مصرفی و لوازم التحریر در این شهرستان خبر داد .

ˈحسن میرزاییˈ  گفت:در این طرح بازرسان ویژه اداره صنعت ،معدن و تجارت و مجامع امور صنفی برقیمت لوازم التحریر نظارت می کنند.

وی اظهارکرد:اجرای این طرح بمنظور اعمال نظارت بر قیمت و توزیع کالاهایی چون کیف و کفش، لوازم التحریر، پوشاک و روپوش مدارس صورت می گیرد و براساس آن تمامی واحدهای صنفی و اقتصادی موظف به درج قیمت بر روی کالاهای عرضه شده خود هستند.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین اظهار کرد: صدور فاکتور برای مشتریان، اخذ مجوز برای برپایی حراج، اعمال درصدهای سود قانونی و رعایت قوانین و مقررات صنفی و تعزیراتی از دیگر برنامه های این طرح است.

وی گفت: این طرح تا بیستم مهر ماه با هدف جلوگیری از افزایش قیمت در ایام بازگشایی مدارس اجرا می شود.

میرزایی همچنین از برپایی نمایشگاه ویژه پائیزه در شهرستان ورامین خبر داد .

وی افزود : در این نمایشگاه که از روز ۱۸ شهریور ماه در سالن ورزشی تختی ورامین دایر می شود ، بیش از ۶۰ غرفه کالاهایی نظیر کیف و کفش ، لوازم التحریر ، مانتو و روپوش مدارس و سایر اقلام را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می دهد .

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از کم فروشی ،گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را با استفاده از شماره ۱۲۴ به اطلاع بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت برسانند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.