خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » فعالیت سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان در ورامین

فعالیت سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان در ورامین

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان فعال بوده و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

حسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین بر فعالیت مراکز صنفی مختلف در طول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: گشت های بازرسی به منظور نظارت بر فعالیت مراکز توزیع کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: جلسات هماهنگی برای نظارت هر چه دقیق تر و رعایت حقوق مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان طی روزهای اخیر برگزار شده و بازرسان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اشاره به برخورد با مراکزی که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند ادامه داد: در جریان بازرسی از مراکز صنفی مختلف، هر مرکزی که قوانین و مقررات را رعایت نکرده و اجحاف در حق مصرف کنندگان انجام داده باشد مورد برخورد قانونی قرار گرفته و به تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

میرزایی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به دقت بر فعالیت مراکز صنفی نظارت می کنند و با تخلفات مختلف نظیر کم‌فروشی، گران‌فروشی و اجبار کردن به خرید کالا برخورد لازم را انجام خواهند داد.

این مسئول مشارکت مردم را نیز در این زمینه بسیار مهم دانست و گفت: شهروندان گرامی نیز اگر با تخلفاتی از سوی مراکز صنفی مختلف مواجه شدند، سریعا آن را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع داده تا بازرسان این اداره موضوع را پیگیری کنند.

میرزایی یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، عرضه زولبیا و بامیه و فروش محصولات پرمصرف ماه مبارک رمضان تشدید می شود و بازرسان در این مراکز حضور جدی خواهند داشت.

این مسئول با تأکید بر تعامل مردم با اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان فعال بوده و آماده دریافت گزارشات  مردمی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: به دلیل ثبات در قیمت های بازار، امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه رمضان در ورامین برگزار نمی شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.