خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » اعضای شورای شهر به دنبال سیاسی بازی نباشند

اعضای شورای شهر به دنبال سیاسی بازی نباشند

 

IMG14242195 امام جمعه جوادآباد: دولت یازدهم از اصول انقلاب منحرف نشود

امام جمعه جوادآباد در توصیه ای به اعضای شوراهای چهارم، خواستار دوری از حواشی شد و گفت: برای خدمت صادقانه به مردم، رقابتها و کشمکشهای سیاسی کنار گذاشته شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر،حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه جواد آباد با اشاره به ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) یک سال پس از اینکه برادرش امام رضا (ع) با اجبار ماموران به مرو رفت در پی برادرش از مدینه راهی خراسان شد اما به علت بیماری و سختی راه و تحمل رفتار و کردار برخی مغرضان و دشمنان روح شریف و بلندش آزرده شد و پس از شانزده روز اقامت در خانه موسی بن خزرج در قم رحلت فرمودند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) دارای  مقام علمی و معرفتی و عصمت و اخلاق بالایی است که به طور قطع با تربیت خوب و تلاش فراوان به آن رسیده است که این الگوئی است برای افراد جامعه به ویژه دختران است تا با کسب مقام علمی و معرفتی و اخلاقی و معنوی به جائی برسند که نه تنها خود بلکه دیگران را بهشتی بکنند.

حاجیان؛ ایران را به خوبی معرفی کنند

این مسئول ادامه داد: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ۱۱ ذیقعده ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است لذا شایسته است که همه شما دوستان و ارادتمندان اهلبیت (ع) با برگزاری جشنها که جزء شعائر است و کریمانه از نیازمندان دستگیری کردن که تاسی به ائمه اطهار (ع) است خود را در معرض معنویت و برکات و کرامات این برادر و خواهر بزرگوار قرار بدهید.

امام جمعه جوادآباد در ادامه عنوان کرد: افرادی که به حج مشرف می شوند و این فرصت طلائی به آنها داده می شود، باید بدانند که هم خود را از لحاظ معنوی بسازند و هم مُبَلّغ خوبی از طرف جمهوری اسلامی ایران باشند و باید تلاش بکنند که شئون اسلامی و حیثیت انقلاب و تشیع را که جهانیان انتظار دارند حفظ بکنند و حتما در نمازهای جماعت شرکت کنند و موقع نماز در بازار نباشند، از حرکات تفرقه انگیز و تحریک آمیز بپرهیزند و از کارهای جاهلانه و بدعت آمیز در امر زیارت خودداری کنند،از پرسه زدن بی جا در بازارها و تلف کردن فرصت ها بپرهیزند و از تولیدات داخلی استفاده کنند که به اقتصاد مقاومتی کمک خواهد کرد.

مردم ایران با تاسی از واقعه عاشورا در مقابل یزیدیان زمان ایستاده اند

حجت السلام حسینی با اشاره به حادثه ۱۷شهریور یادآور شد: ۱۷شهریور به فرموده امام (ره) تکرار عاشورا و میدان شهدا، تکرار کربلا و شهدای ما، تکرار کربلا و مخالفان ملت ما، تکرار یزید و وابستگان وی است و این نشانگر آن است که ملت ایران با بصیرت دینی و با ایمان قوی و مطیع رهبری و ولایت مطلقه فقیه در مقابل هر عمل ضد اسلامی و غیر انسانی که به عنوان آزادی و استقلال کشور در مسیر حذف دین از جامعه دینی تلاش می کنند، می ایستند.

امام جمعه جواد آباد گفت: مردم ما عاشورا و کربلا را تکرار می کنند و همانند شهدای کربلا در مقابل یزیدیان زمان و کج اندیشان که با حیله گری و فریب مردم سعی در ربودن دین و هویت و آزادگی آنها هستند جان خودشان را نثار خواهند کرد که در ۱۷ شهریور و مثابه آن در طی ۳۴ سال انقلاب اسلامی نشان دادند.

اعضای شورای شهر بدنبال سیاسی بازی نباشند

وی خطاب به اعضای جدید شورای شهر افزود: اعضای شورای شهر، فرصت ها را غنیمت شمرده و از فرصتها برای خدمت به مردم استفاده کنند نه مسائل حاشیه ای که به ضرر مردم باشد.

این مسئول تاکید کرد: جوادآباد تا به امروز قربانی سیاست بازیها، کشمکشهای سیاسی، انتقام جوئی ها و تسویه حساب های سیاسی و شخصی شده و در این رابطه خیلی هم ضرر کرده است لذا در حال حاضر موقع خدمت است نه جنگ سیاسی و … مردم هم می خواهند شما به آنها خدمت کنید در غیر اینصورت اگر سرگرم بازی های سیاسی شوید و از وظیفه اصلی خود که خدمت است باز بمانید، با برخورد جدی مردم روبرو خواهید شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در انتخاب شهردار دقت فراوان داشته باشید و با بررسی کارشناسی دقیق و با استعانت از خدای متعال هر کسی که توانمندتر است و دارای تجربه کافی است برای شهرداری مردم انتخاب کنید و اعضای شورای شهر نباید تحت تاثیر القائات نادرست گروه های سیاسی یا خدای نکرده بده بستانهای غیر قانونی قرار بگیرند.

امام جمعه جواد آباد افزود:  تمام تلاشتان این باشد که در طول چهار سال اعتماد مردم از شما سلب نشود و سعی کنید با رسیدگی به مشکلات مردم و برداشتن گامهای بلند در زمینه های اقتصادی و فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و معیشتی، مردم را از خود راضی نگه دارید که رضایت مردم رضایت خداوند است و مردم ولی نعمت شما هستند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.