خانه » اخبار و رویدادها » مراسم هفته دولت در ورامین برگزار شد

مراسم هفته دولت در ورامین برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین و مردم ورامین در مسجد النبی روستای ریحان آباد برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، شب گذشته،مراسم گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت با حضور سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری ورامین، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین، جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین در  مسجد النبی روستای ریحان آباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، امام جماعت مسجد النبی ریحان آباد، با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت، یادآور شهادت دو الگوی مدیریتی کشور یعنی شهیدان رجایی و باهنر است که با ارائه شیوه مدیریت اسلامی، برای همیشه در تاریخ انقلاب و اذهان مردم جاودان ماندند.
حجت الاسلام صادقیان اضافه کرد: هفته دولت را باید گرامی داشت و از تلاشهای مسئولین در رفع مشکلات مردم قدردانی کرد و نقاط ضعف را یادآور شد.
وی سپس مشکلات روستای ریحان آباد را به مسئولین شهرستان یادآور و خواستار رفع مشکلات مردم این روستا شد.
در ادامه، سرپرست فرمانداری ورامین در سخنانی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، تنها تجلیل از این شهدای گرانقدر نیست، بلکه بزرگداشت یک جریان فکری و عملی و انقلابی است و به فرمایش مقام معظم رهبری وقتی ما از شهیدان رجایی و باهنر حرف می زنیم فقط تاریخ نویسی نیست، در حقیقت تاریخ انقلاب است، این مردم شناسی انقلاب و ترسیم خط دولت و دولت مردان است.
جلیلی افزود: امروز تکلیف دولتمردان سنگین تر از پیش بوده و علاوه بر خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی، باید راه شهدای گرانقدر را نیز ادامه دهند که این امر به جز با توکل به ذات احدیت و تلاش مجاهدانه حاصل نخواهد شد.
وی درباره مشکلات بخش های مختلف شهرستان نیز تأکید کرد: سال گذشته مشکلات عدیده ای در زمینه تخصیص بودجه وجود داشت، به همین خاطر برخی برنامه ها عملیاتی نشد و امسال نیز مبلغ ۱۳ میلیارد ریال به عنوان بودجه شهرستان در قانون بودجه به تصویب رسیده که باید با برنامه ریزی دقیق در جهت رفع اولویت های مهم شهرستان قدم برداریم.
سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: سعی داریم تا هریک از مناسبتهای ملی و دینی را در یکی از روستای شهرستان نهادینه کنیم و تمامی امکانات وعوامل آن روستا را در برگزاری مراسم ها دخیل کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.