خانه » اخبار و رویدادها » ورامین میزبان مسابقات شبه شکار قهرمانی کشور

ورامین میزبان مسابقات شبه شکار قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: ورامین میزبان مسابقات شبه شکار قهرمانی کشور

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور در رشته شبه شکار به میزبانی شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور در رشته شبه شکار (اسپرتینگ تراپ) به‌میزبانی سایت تک تیرانداز ورامین برگزار می‌شود.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این ارتباط  اظهار داشت: چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور در رشته شبه شکار روز جمعه ۱۵ شهریور ماه سال جاری در سایت تک تیرانداز که در کیلومتر ۱۲ جاده چرمشهر واقع شده برپا می‌شود.

وی گفت: مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با ثبت‌نام، شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی امتحان کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت‌نام به‌صورت حضوری و با هماهنگی قبلی که توسط تماس با شماره‌های ۰۹۱۲۱۹۱۰۵۱ و ۰۹۱۲۶۷۵۵۱۵۳ برقرار خواهد شد انجام می‌گردد و مهلت نام‌نویسی تا روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: قهرمانان در این دوره از جوایز ویژه و ارزنده‌ای برخوردار می‌شوند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.