خانه » اخبار و رویدادها » جلیلی: تغییر دولت مانع خدمت رسانی به مردم نخواهد شد

جلیلی: تغییر دولت مانع خدمت رسانی به مردم نخواهد شد

 

 

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت : تغییر دولت مانع خدمت رسانی به مردم نخواهد شد و مسئولین باید تا آخرین لحظه نسبت به ارائه خدمت به مردم اهتمام ورزند.

سید جمال جلیلی روز دوشنبه در همایش تجلیل از کارمندان فرمانداری شهرستان ورامین گفت : نباید این گونه تصور کرد که با تغییر دولت ها باید خدمت رسانی به مردم را تعطیل کرد ، برخی تصور کرده اند که در خلاء تغییر احتمالی مدیران کارها روی زمین می ماند و می توانند خدمت رسانی به مردم را با سهل انگاری انجام دهند که این امر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اظهار داشت : با هر مدیری که در این ایام نسبت به رفع مشکل مردم کم کاری نموده و اهتمام لازم به انجام مسؤولیت خود نداشته باشد برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد : حضور با شکوه مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری این پیام را برای همه به همراه داشت که باید با تلاش وهمت و تکیه بر عزم واراده مثال زدنی ملت ایران مشکلات را برطرف و راه تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را هموار ساخت.

وی با گرامیداشت روز کارمند گفت : روز کارمند روز خدمت رسانی بی منت دولتمردان به مردم است و باید این تلاش در جهت رفع مشکلات مردم که صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند صورت می گیرد .

جلیلی همچنین با تأکید بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

سرپرست فرمانداری ورامین گفت : هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تنها تجلیل از این شهدای گرانقدر نیست که بزرگداشت یک جریان فکری و عملی و انقلابی است و به فرمایش مقام معظم رهبری وقتی ما از شهیدان رجایی و باهنر حرف می زنیم فقط تاریخ نویسی نیست، در حقیقت تاریخ انقلاب است. این مردم شناسی انقلاب و ترسیم خط دولت و دولت مردان است.

وی افزود : امروز تکلیف دولتمردان سنگین تر از پیش بوده و علاوه بر خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی باید راه شهدای گرانقدر را نیز ادامه دهند که این امر به جز با توکل به ذات احدیت و تلاش مجاهدانه حاصل نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.