خانه » اخبار و رویدادها » پیام تبریک فرماندار ورامین به مناسبت هفته دولت

پیام تبریک فرماندار ورامین به مناسبت هفته دولت

80743788 4569658 جلیلی: همه ارگانهای ورامین در خدمت امام جمعه هستند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری ورامین در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت این ایام را به تمامی خدمتگزاران مردم در شهرستان ورامین تبریک گفت.

بنا بر این گزارش در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تنها تجلیل از این شهدای گرانقدر نیست که بزرگداشت یک جریان فکری و عملی و انقلابی است و به فرمایش مقام معظم رهبری وقتی ما از شهیدان رجایی و باهنر حرف می زنیم فقط تاریخ نویسی نیست، در حقیقت تاریخ انقلاب است. این مردم شناسی انقلاب و ترسیم خط دولت و دولت مردان است.

امروز تکلیف دولتمردان سنگین تر از پیش بوده و علاوه بر خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی باید راه شهدای گرانقدر را نیز ادامه دهند که این امر به جز با توکل به ذات احدیت و تلاش مجاهدانه حاصل نخواهد شد.

برخود لازم می‌دانم یاد شهید رجایی و شهید باهنر را که به واقع الگوی دو چهره انقلابی مؤمن و خالص بودند گرامی داشته و این ایام را به همه خادمین ملت تبریک و تهنیت عرض نمایم.

سید جمال جلیلی

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.