خانه » اخبار و رویدادها » یادواره شهدای دانشجو در ورامین برگزار می شود

یادواره شهدای دانشجو در ورامین برگزار می شود

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی، یادواره شهدای دانشجو در ورامین برگزار می شود.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کابردی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ورامین  وبرپایی نشست فرهنگی در هفته جاری خبر داد.

ملایری افزود: یکی از رسالت  های مهم بسیج دانشجویی، ارائه الگوهای مناسب به نسل جوان است که در این میان شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به عنوان اسوه های ایثار و شهادت، بهترین الگو برای نسل جوان هستند.
شهابی در ادامه از شهدا به عنوان اسوه‌های بصیرت، شهادت‌طلبی و ولایتمداری در تمام قرن‌ها و اعصار یاد کرد و ادامه داد: رزمندگان، در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که این ملت همیشه بیدار و آگاه، در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حراست از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.
فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کابردی عنوان کرد: با توجه به رسالت بسیج دانشجویی، به همت پایگاه بسیج دانشجویی ۱۵ خرداد، اولین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این مراسم روز دوشنبه ۴ شهریورماه، از ساعت ۹صبح و با سخنرانی دکتر سید حسین نقوی ،سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سالن شهرداری ورامین برگزار می شود.
فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کابردی، هدف از برگزاری یادواره شهدا را از یک سو، ترویج فرهنگ معارف شهدا دانست و افزود: از سوی دیگر شهدای دانشجو به عنوان الگوهای قابل فهم به نسل جوان و بویژه دانشجویان معرفی می شوند.
ملایری از تمامی اساتید و دانشجویان دانشگاه های ورامین دعوت کرد تا در این مراسم شرکت کرده و یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی بدارند.
گفتنی است شهید ابوالفضل شیرکوند، شهید مرتضی شیرازی، شهید مجید ابوالحسنی، شهید مرتضی محمدیان،شهید سید محمد شمس،شهید محمدرضا انصاری نیا، شهید عبدالله طباطبایی، شهدای دانشجوی شهرستان ورامین محسوب می شوند.

یک نظر

  1. سلام ورامین سیتی

    من دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین هستم .

    البته در حال انصراف از تحصیل هستم .

    فقط خواستم مطالبی رو خدمت شما بگم . شاید بسیجی ها غیرتی بشن و کاری کنن

    در این مرکز علمی کاه تحت نظر امام جمعه محترم شهر هم هست ، خلافهای گوناگونی صورت میگیره .

    بعضی از کارمندان این مرکز فوق العاده هرزه و فاسد هستن . مثلا حسین لکزایی دائما با دخترخانومهای بدحجاب و متاسفانه حتی دخترهای مستضعف طرح رفاقت میریزه و اونا رو با روشهای گوناگون اغفال می کنه .

    اگر شک دارید از چند تا از دانشجوها و یا کارمندان متعهد این مرکز بپرسید

    یا محسن هداوند که دائما با الفاظ رکیک دانشجوها و حتی همکاران رو صدا میزنه و فاسدالاخلاق هم هست.

    متاسفم برای آقای ممیزی ریاست دانشگاه . باید گریست به این وضعیت . اینجا مرکز علمی نیست مرکز فحشا هست . من که انصراف دادم وای به حال دیگران!!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.