خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه موقت ورامین: دولت یازدهم با استفاده از عناصر بدون حاشیه به مردم خدمت کند

امام جمعه موقت ورامین: دولت یازدهم با استفاده از عناصر بدون حاشیه به مردم خدمت کند

امام جمعه موقت ورامین در توصیه به دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم با استفاده از عناصر بدون حاشیه به مردم خدمت کند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس،  حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی بعد از توصیه خود به نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره نموده و گفت: دین اسلام اهمیت فراوانی برای استفاده از مال و ثروت در جهت پیشرفت و اشتغالزایی قائل است. اگر از ثروت برای تولید و کار بهره بگیریم یک عبادت کرده‌ایم.

وی افزود: اگر در این فضا وارد شدیم و با این دید به ثروت‌اندونزی، کار و اشتغال نگاه کردیم حماسه اقتصادی شکل می‌گیرد. دولت و تمام مردم و مسئولان وظیفه دارند حداکثر سعی خود را برای رسیدن به این هدف به کار گیرند.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به روز پزشک و تبریک این روز به تمام پزشکان کشور اظهار داشت: جامعه ما خصوصا جوانان باید با چهره‌های بزرگ تاریخی و دینی خود آشنا شوند. یکی از این چهره‌ها جناب بوعلی سینا است که طب سنتی را با برداشت و الهام از مکتب اهل بیت (ع) به جامعه ارائه کرد. تحقیقات ابن سینا امروز به عنوان یک منبع طب سنتی در جهان مورد استفاده است.

وی تصریح کرد: دوماً قبل از انقلاب اسلامی بهداشت و علم پزشکی در کشور توسعه چندانی نداشت و امروز به برکت انقلاب اسلامی پزشکان فراوان و ماهری در کشور داریم، قبل از انقلاب در همین ورامین فقط یک دکتر داشتیم آن هم دکتر موسوی بود بعد از انقلاب هم پزشکان خارجی، هندی و بنگلادشی به ورامین و شهرهای دیگر آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: امروز به برکت انقلاب پیشرفت‌های فراوانی در علوم پزشکی را شاهدیم البته جای تأسف دارد که برخی از پزشکان از منشی‌های بدحجاب در مطب‌های خود استفاده می‌کنند و یا در مراکز درمانی توجه به مسائل اخلاقی و تربیتی کمتر می‌شود که باید اداره بهداشت از سازمان نظام پزشکی این موضوعات را بررسی کند.

حجت‌الاسلام محمودی سپس یاد شهید اسد‌الله لاجوردی، شهید حاج مهدی عراقی و نیز شهید محراب آیت‌الله سیدمحمدباقر حکیم را گرامی داشت و عنوان کرد: این شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری نمودند و باید یاد و خاطره آنها همواره برای ما زنده باشد.

وی سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی را تسلیت گفته و افزود: این عالم بزرگ از راویان احادیث و منادیان مکتب اهل بیت بوده است و بر همه واجب است که به ایشان احترام گذاشته و اظهار ادب کنند.

امام جمعه موقت ورامین سالروز شهادت جناب حمزه سید الشهدا در جنگ احد را مورد اشاره قرار داده و عنوان کرد: جنگ احد عبرت‌های آموزنده‌ای برای ما دارد، یک لحظه غفلت مسلمین بسیار گران تمام شد و اتفاقی که در احد افتاد درس تاریخی است. امروز هم باید مراقب باشیم که مبادا تنگه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را رها کنیم در غیر این صورت دشمنان ما را قلع و قمع می‌کنند.

وی افزود: در طول تاریخ عوامل وابسته به منافقین ضربه‌های زیادی به انقلاب اسلامی وارد کردند، به دفتر نخست‌وزیری ما نفوذ کردند و در یک روز نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور را از ملت ما گرفتند این اتفاق در هر کشوری می‌افتاد نظام آن کشور ساقط می‌شد اما ما امام و ولایت فقیه داشتیم و با حمایت مردم دشمن نتوانست پیروز شود.

خطیب امروز نماز جمعه ورامین تنگه‌های جنگ امروز را فرهنگی خوانده و عنوان کرد: دشمن به وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی و موسیقی‌های مبتذل به جنگ اعتقادات دینی ما آمده است. هر روز استکبار می‌خواهد به ملت ما ضربه بزند، باید آگاه باشیم رفتارهای دشمن پسند انجام ندهیم هم خانواده‌ها مسئول هستند و هم مسئولین باید دقت کنند.

وی با ناپسند خواندن استفاده از مظاهر غرب در کیف، کفش و وسایل تحصیلی دانش‌آموزان ادامه داد: باید در وسایل تحصیلی در آستانه سال تحصیلی جدید بسیار دقت کنیم مبادا وسایل فرهنگ غرب را در کشور ترویج کنند.

حجت‌الاسلام محمودی هفته دولت را مورد اشاره قرار داده و عنوان کرد: از دولت یازدهم می‌خواهیم به دور از افراط و تفریط و حاشیه‌سازی خدمت‌گذار مردم باشند.

امروز مهمترین مشکل مردم مشکل اقتصادی است، متأسفانه برخی گذشتگان به وعده‌های اقتصادی خود عمل نکردند و پاسخ روشنی به مردم ندادند. ان‌شاء‌الله دولتمردان دولت یازدهم بدون حاشیه انتخاب شوند و کمر همت را برای خدمت به مردم ببندند.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: بارها گفته‌ام دولت به این شهرستان وعده‌های متعددی داده برخی عملی شده و برخی بر روی کاغذ مانده است. از دولت یازدهم تقاضا دارم از وعده‌های بر زمین مانده تحقق بخشد.

وی در پایان نسبت به اصلاح کمربندی پیشوا – ورامین تأکید نمود و گفت: مردم مکرر مراجعه می‌کنند و از تصادفات فراوان رخ داده در این جاده گلایه‌مندند، وضع جاده زیبنده مردم منطقه نیست، مسئولان هر چه سریعتر نسبت به اصلاح این کمربندی اقدام کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.