خانه » اخبار و رویدادها » معاون استاندار تهران قول داد ابلاغ فرمانداری ویژه ی ورامین را پیگیری نماید

معاون استاندار تهران قول داد ابلاغ فرمانداری ویژه ی ورامین را پیگیری نماید

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، در ۲۷ شهریورماه سال ۱۳۸۹، پنج مسئول ارشد شهرستان ورامین ارتقای فرمانداری ورامین را از رئیس جمهور خواستار شدند.

در اولین نامه این پنج مسئول ارشد شهرستان خطاب به رئیس جمهور آمده بود: “شهرستان ورامین با قدمت هفت هزار ساله، دارای سابقه درخشان انقلابی در عرصه ها و زمان های مختلف از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا حضور شجاعانه و مستمر در طول هشت سال دفاع مقدس است.
تقدیم بیش از ۱۴۰۰ شهید و آزاده و جانباز و حضور قاطعانه در پشتیبانی از ولایت و رهبری، به خصوص در فتنه سال ۸۸ و حضور مردم و کفن پوشی آنها نیز از دیگر سوابق درخشان این شهرستان است.
این شهرستان دارای ۷۰۰ هزار نفر جمعیت (به استثنای ۲۰۰ هزار نفر اتباع بیگانه ساکن در شهرستان) است و به همین دلیل، ارتقای شهرستان ورامین به فرمانداری ویژه، نیازمند دستورات لازم جنابعالی است”.
تصویب فرمانداری ویژه در هیئت دولت
احمدی نژاد نیز ارتقا فرمانداری ویژه ورامین را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ درهیئت دولت به تصویب رساند تا این مهم جهت ابلاغ به وزارت کشور انجام پذیرد.

 

دستور معاون اول احمدی نژاد در جهت تسریع ابلاغ فرمانداری ویژه
عدم ابلاغ فرمانداری ویژه ی ورامین سبب شد تا در دی ماه ۱۳۹۱، نقوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دیدار رحیمی معاون اول رییس جمهور برود که در این دیدار رحیمی دستور ابلاغ سریع فرمانداری ویژه ورامین را صادر می کند.
معاون استاندار نیز حیرت زده است
از دستور رحیمی معاون اول رییس جمهور نیز قریب ۸ ماه می گذرد اما ظاهرا ماشین حامل فرمانداری ویژه ورامین در کوچه وعده های سرخرمن پنچر گشته و کسی نیست که این ماشین را راه بیاندازد.
ترکی معاون استاندار تهران نیز افزود: بنده تا به امروز فکر می کردم که ابلاغ فرمانداری ویژه ی ورامین انجام شده است و این قول را می دهم که این موضوع را پیگیری نمایم تا این مهم در زمان تصدی آقای تمدن انجام پذیرد.
حال باید دید که معاون استاندار که خود از عدم ابلاغ فرمانداری ویژه بسیار متعجب شده بود به قول خود عمل می نماید یا اینکه این ابلاغ به استاندار جدید تهران سپرده خواهد شد؟
در آخرین اظهار نظر نیز ، صفرعلی براتلو معاون سیاسی، امنیتی با تأکید بر ارتقای شهرستان ورامین،ابلاغ فرمانداری ویژه را حق این منطقه عنوان کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.