خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » جلیلی: مقابله با ظلم بهترین رسالت خبرنگاران در عصر حاضر است

جلیلی: مقابله با ظلم بهترین رسالت خبرنگاران در عصر حاضر است

13911202000145 PhotoA3 جلیلی: امروز بخشی از صندوق‌های رأی ورامین بازشماری می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به رسالت خبرنگاران در جامعه گفت: مقابله با ظلم و ستم بهترین رسالت خبرنگاران در عصر حاضر است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، سید جمال جلیلی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها با تاکید بر اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی موثر به تربیت انسان‌های مفید و شجاع ختم می‌شود، گفت: رشد و شکوفایی ایران اسلامی با حضور با بصیرت مردم و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه برای بصیرت افزایی رقم خورده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به رسالت خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با ظلم و ستم و طاغوت و طاغوتیان از بهترین رسالت‌های خبرنگاران در عصر حاضر است.

وی در ادامه فرهنگ‌سازی و زدودن ضدفرهنگ‌ها در عرصه جامعه از جمله رسالت‌های خبرنگاران در عصر حاضر برشمرد و افزود: مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید در عرصه‌های شهری و معضلات اجتماعی کمک کار مسئولان باشند.

جلیلی انتقاد سازنده را بخش دیگری از رسالت‌های خبرنگاران خواند و تاکید کرد: اگر انتقاد صادقانه و همراه با ایده باشد مسئولان باید آن را بپذیرند و باید به این نکته نیز توجه داشت که انتقاد با تخریب و نق‌زدن تفاوت داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه کارشناسان کار خبرنگاران را بررسی می‌کنند، عنوان کرد: یک خبر یا پیامی که به افکار عمومی می‌رسد باید یک بازخورد داشته باشد که آن بازخورد توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد که آیا یک خبرنگار صادقانه عمل کرده است و یا با حب و بغض اخبار را انعکاس داده است.

جلیلی در پایان با تاکید بر اینکه باید رسانه‌های ما با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای در جهان مطرح باشند، تصریح کرد: اگر ما به خوبی به رسالت فرهنگی خود عمل کنیم می‌توانیم به عنوان الگویی برای رسانه‌های دیگر مطرح باشیم.

ایبن گزارش حاکی است، در پایان آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین توسط فرماندار، امام جمعه موقت، شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها تجلیل به‌عمل آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.