خانه » اخبار و رویدادها » آیت الله محمودی: باید نهایت بهره گیری را از خانه های خدا داشته باشیم

آیت الله محمودی: باید نهایت بهره گیری را از خانه های خدا داشته باشیم

امام جمعه ورامین با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مساجد، تأکید کرد: حضور جوانان در مساجد باید پررنگ تر شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ؛ آیت الله سید مرتضی محمودی با اشاره به روز جهانی مساجد اظهار داشت: روز جهانی مساجد،یادآور جنایت فراموش ناشدنی رژیم غاصب صهیونیستی در هتک حرمت به مسجد الاقصی است که نشان دهنده اوج ستیز این رژیم جعلی با مبانی دینی واسلامی مسلمانان است.
امام جمعه ورامین ادامه داد: این حادثه به همه مسلمانان یادآور شد که نباید مهمترین و اصلی ترین سنگر دفاع از مبانی اسلامی، یعنی مساجد را رها کرد و این هتک حرمت، اهمیت مسجد در مبارزه با شرک و ظلم را نشان داد.
آیت الله محمودی عنوان کرد: امروز مهمترین رسالت مساجد،تبیین اندیشه های ناب اسلامی و جذب نسل جوان در مساجد است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تأکید کرد: اگرچه جوانان در مساجد حضور دارند اما این میزان حضور باید افزایش یابد، اگر جوانان و نوجوانان ما با مساجد انس گرفتند ومسجد را خانه دوم خود تلقی کردند، آن زمان است که رسالت خود در نشر ارزشهای اسلامی را انجام داده ایم.
امام جمعه ورامین اضافه کرد: باید از مساجد به عنوان سنگری برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان که علیه مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته شده استفاده کنیم و در واقع مساجد پایگاه مستحکم دفاع از باورهای دینی، اخلاقی و فرهنگی ما است.
وی عنوان کرد: با توجه به کارکردهای مختلف مسجد، ما نباید از مساجد فقط در یک مناسبت استفاده کنیم ،بلکه باید نهایت بهره گیری را از خانه های خدا داشته باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.