خانه » اخبار و رویدادها » نمایشگاه دائمی عرضه کالا در شهرستان ورامین ایجاد می شود

نمایشگاه دائمی عرضه کالا در شهرستان ورامین ایجاد می شود

معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ورامین از ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه کالا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ محمدعلی یاسینی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : یکی از مهمترین برنامه های اقتصادی شهرستان ورامین ، ایجاد نمایشگاهی دائمی است تا تولید کنندگان محصولات مختلف به ویژه محصولات مرتبط با کشاورزی بتوانند کالاهای تولیدی خود را به مصرف کنندگان عرضه نمایند .

وی اظهار داشت : هم اکنون مکان این نمایشگاه مشخص شده و در مرحله انتخاب پیمانکار جهت تجهیز و راه اندازی آن می باشیم .

معاون فرمانداری ورامین افزود : این مکان امکان استقرار بیش از ۶۰ غرفه را داشته و می تواند بسیاری از نیازهای نمایشگاهی شهرستان را مرتفع نماید .

وی گفت : البته این نمایشگاه تنها به عرصه محصولات تولیدی و یا کشاورزی و یا برگزاری نمایشگاه های فصلی خلاصه نمی شود بلکه به عنوان مکانی عمومی جهت برگزاری نمایشگاه های فرهنگی ، نمایشگاه کتاب و هر گونه برنامه های که می توان در آن قابلیت های شهرستان را در معرض دید علاقمندان قرار داد بهره برد .

یاسینی اظهار داشت : برپایی این نمایشگاه دائمی می تواند شهرستان ورامین را به عنوان پایگاه اصلی عرضه محصولات به ویژه در خصوص محصولات و تجهیزات کشاورزی تبدیل نموده و مصرف کنندگان عمده منطقه را جهت دست یابی بی واسطه به کالاهای تولیدی به این شهرستان روانه نماید که این امر موجب توسعه صنعت در ورامین خواهد شد .

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی مدارس از برپایی نمایشگاه پائیزه در ورامین خبر داد .

معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت : این نمایشگاه در نیمه شهریور ماه سالجاری و در محل سالن ورزشی تختی باحضور تولید کنندگان مستقر در شهرستان ورامین دایر خواهد شد.

وی گفت : تلاش خواهد شد تا با حضور بی واسطه تولید کنندگان مستقر در شهرستان و با در نظر گرفتن منافع مصرف کنندگان ، کالاهای مورد نیاز شهروندان با حداقل قیمت در اختیار آنان قرار گیرد .

یاسینی افزود : در این نمایشگاه کلیه کالاهای مورد نیاز از جمله لوازم التحریر ، کیف و کفش ، لباس و مانتو با قیمت مصوب عرضه خواهد شد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.