خانه » اخبار و رویدادها » معاون فرماندار ورامین: مسئولان به قول‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند

معاون فرماندار ورامین: مسئولان به قول‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند

رضا کارخانه در جریان بازدید از روستای آبباریک اظهار داشت: فرمانداری ورامین برای بهسازی معابر و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های روستایی آبباریک ۲ میلیارد اعتبار در نظر گرفته که با استفاده از این تسهیلات بسیاری از مشکلات روستائیان برطرف می‌شود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان ورامین افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان ورامین، تعریض جاده ورامین به آبباریک است که این جاده ارتباط ورامین را با چند استان میسر می‌سازد و اجرای آن بسیاری از مشکلات تردد مسافران و مردم روستاهای اطراف را برطرف می‌کند که حل مشکلات آن با همراهی مردم میسر می‌شود.

وی گفت: تأمین اعتبار اجرای این پروژه از جمله مشکلات پیش روی مسئولان برای تعریض جاده آبباریک است که فرماندار شهرستان به‌صورت جدی و بدون وقفه پیگیر این امر هستند.

کارخانه تصریح کرد: مشکلات جاده ورامین آبباریک باید به‌صورت تخصصی حل شود و با همراهی بخشداری جوادآباد، دهیاری آبباریک و مردم روستا این مشکل با سرعت بیشتری برطرف می‌شود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان ورامین گفت: مسئولان ادارات باید به قول‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کرده و اعتماد مردم به نظام را ارتقاء بخشند.

منبع: فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.