خانه » اخبار و رویدادها » دفاع نمایندگان از برخی چهره های وابسته به جریان فتنه ننگ آور است

دفاع نمایندگان از برخی چهره های وابسته به جریان فتنه ننگ آور است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، مراسم بزرگداشت مرحوم حاج جبرئیل قبادی نمین پدر سه شهید دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین شهرستان ورامین در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد.

قبادی یک چهره بهشتی بود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم قبادی اظهار داشت: ایشان از مومنان حقیقی بود، قابل تقدیر است فردی ۳ جوانش را در راه خدا تقدیم کند و خم به ابرو نیاورد.

وی افزود: یکی از دوستان تعریف می کرد، روزی به همراه والدین شهید خلخالی ملاقاتی با آیت الله فاضل(ره) داشتند و پس از اینکه معرفی کردند که این والدین پدر و مادر ۳ شهید دوران دفاع مقدس هستند،آیت الله فاضل(ره) دستان خود را به حالت دعا بالا گرفتند و فرمودند خدایا شکرت که امروز توفیق زیارت ۲ چهره بهشتی را به من دادی.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: قبادی یک چهره بهشتی بود،ام الشهدا قبادی قطعا یک چهره بهشتی است، مگر می شود کسی با خدا اینطور معامله کند و خداوند وی را به بهشتش راه ندهد، مرحوم قبادی تمام هستی خود را در راه خدا دادند و خم بر ابرو نیاوردند.

وی با بیان حدیثی فرد مومن را سخت تر از آهن خواند و افزود: نمونه فرد مومن همین مرحوم قبادی است، آهن سخت است اما میان آتش ذوب می شود و حالتش تغییر می کند اما انسان مومن در حوادث زندگی اعتقادش تغییر نمی کند،ایمان قلب انسان را محکم می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران اضافه کرد: روح قبادی و قبادی ها شاد باد که جوانان خود را با کمال افتخار در راه فدا کردند، این ها ذخایر الهی بوده و هستند،فقدان این عزیزان برای ما سخت است.

وی با اشاره به حجت الاسلام راشدی ادامه داد: اینها مریدان حاج آقا راشدی بودند، دوران انقلاب هرکجا راهپیمایی بود،هرکجا میدانی برای مبارزات انقلابی بود پدر شهیدان مزدارانی،قبادی و خلخالی در خط مقدم بودند.

لزوم ادامه راه و بازبینی وصایای شهدا

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: یادمان نرود اینها برای چه جوان ها و فرزندانشان را تقدیم کردند، راه قبادی ها را فراموش نکنیم، ببینیم شهدا در وصایای خود چه گفتند، وصایای شهدا را یک بار دیگر بخوانیم،مرحوم قبادی جوانانش را داد که دین،اخلاق و حجاب در این کشور حاکم باشد.

وی اضافه کرد: ننگ است پس از گذشت چند سال از دفاع مقدس و در حالی که هنوز پدران و مادران شهدا بین ما هستند، هنوز قطع نخاعی داریم، شیمیایی داریم آنوقت ارزش های انقلاب و شهدا یادمان رفته باشد.

دفاع نمایندگان از برخی چهره های وابسته به جریان فتنه ننگ آور است

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: ننگ است در پایتخت این کشور و ام القراء جهان اسلام به جرم امر به معروف و نهی از منکر چادر از سر زن مسلمان بکشند، مسئولین ما که پشت میزی نشسته اند که روی خون شهدا استوار است کلاهشان را بالاتر بگذارند.

وی افزود: در فتنه چادر از سر زنان ما کشیدند، دفاع نمایندگان از برخی افراد و چهره های وابسته به جریان فتنه ننگ آور است، البته متن مردم یادشان نمی رود و هرکجا نیاز باشد به میدان آمده و می آیند، ببینید آن روز که شهیدان قبادی به جبهه می رفتند اوضاع حجاب در کشور ما و در ادارات ما اینگونه بود؟

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران ضمن انتقاد از عملکرد برخی مسئولین اظهار داشت: برخی دست ها را بسته اند، بسیج باید در خط مقدم دفاع از انقلاب باشد، هیچ مقامی حق ندارد دست بسیج را ببندد.

وی افزود:بسیجی که نتواند از حجاب و از حق شهدا دفاع کند بسیجی نیست، پدر شهید قبادی ها حجت های الهی هستند که مرگ آنها هم برای ما الهام بخش است و پیام هوشیاری و بیداری دارد که مبادا در برابر انحرافات فکری و اعتقادی سکوت کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.