خانه » اخبار و رویدادها » پدر شهیدان قبادی در منزل ابدیش آرام گرفت

پدر شهیدان قبادی در منزل ابدیش آرام گرفت

پیکر مرحوم حاج جبرائیل قبادی نمین پدر سه شهید دوران دفاع مقدس با حضور مردم و خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، ساعاتی پیش پدر شهیدان قبادی نمین که صبح دیروز در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران دارفانی را وداع گفته بود با حضور آیت‌الله سید مرتضی گلپایگانی امام جمعه در شهرستان ورامین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، صفرعلی براتلو معاون استاندار تهران، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، بهرام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا، حجج اسلام والمسلمین میراحمدی امام جمعه شهرقدس، سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، علیرضا ساور علیا رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان‌های قرچک و ورامین، جغتایی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ورامین و جمع کثیری از مردم و مسئولان ادارات و نهادهای منطقه تشییع و به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این مراسم اظهار داشت: این بزرگوار شخصیتی بود که در طول عمر با برکتش تا آنجایی که من می‌دانم هیچ‌گاه گلایه و شکایتی نکرد که کاشف از ناراحتی برای از دست دادن فرزندانش و شهادت آنها باشد، بلکه افتخار می‌کرد، افتخار هم هست، کسی که ثمره وجود خود که همانا جوانان و فرزندانش بودند در راه حفظ استقلال کشور و دین و اسلام فدا کند باید هم افتخار کند.

محمودی‌گلپایگانی گفت: کدام افتخار بالاتر از این است، ایشان انسانی خدوم، خوش برخورد و بیشتر متبسم بود، انسان هیچگاه احساس نمی‌کرد در دل وی ناراحتی باشد، انشاء‌اله خداوند ایشان را با اولیاء خودش محشور کند.

مرحوم قبادی نمین در ادامه تا گلزار شهدای حسین رضا تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر وی توسط آیت‌الله محمودی گلپایگانی به خاک سپرده شد.

مرحوم قبادی نمین که بیش از ۹۰ سال سن داشت، چهار سالی بود به علت کهولت سن در منزل خود در ورامین خانه نشین شده بود.

بهروز، محمد و ناصر قبادی نمین سه شهید دوران دفاع مقدس از یک خانواده بودند.

مزار این شهیدان در گلزار شهدای حسین رضا در ورامین است.

شهید بهروز قبادی نمین متولد سال ۱۳۳۸ بود که در ۲۸ بهمن ۶۱ در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

محمد نیز که متولد ۴۲ بود در سن ۲۲ سالگی در بیستم اسفند ۶۴ در منطقه جنوب جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

ناصر که اولین شهید خانواده قبادی نمین بود در سال ۳۶ به دنیا آمد او چهار روز پس از عید نوروز سال ۶۱ در منطقه رقابیه به شهادت رسید.

پیکر پدر این شهیدان پس از تشییع بر روی دوش همشهریان و خانواده‌های ایثارگر شهرستان ورامین، در جوار فرزندان خود به خاک سپرده شد.

این گزارش حاکی است، پس از اعلام خبر ارتحال این پدر شهید امام جمعه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرماندار و بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین طی پیام‌هایی این ضایعه غم انگیز را تسلیت گفتند.

ورامین در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.