خانه » اخبار و رویدادها » محمودی: سوریه تاوان حمایت از فلسطین را می دهد

محمودی: سوریه تاوان حمایت از فلسطین را می دهد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، رئیس ستاد قدس شهرستانهای استان تهران با اشاره به حوادث اخیر جهان اسلام گفت: سوریه تاوان حمایت از فلسطین را می دهد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به حوادث و مصیبتهای اخیر در جهان اسلام اظهار داشت: سوریه امروز تاوان حمایت از قدس شریف و جریان مقاومت را می دهد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: سلفی های سوریه به اسم احیای اسلام به مقدسات توهین می کنند و پس از اهانت به مقبره جناب حجر بن عدی از صحابه بزرگ پیامبر اسلام، اکنون نیز نوبت به اهانت به مرقد مطهر جناب عمار یاسر و اویس قرنی رسیده است.

رییس ستاد قدس شهرستانهای استان تهران ادامه داد: دنیای استکبار و صهیونیست نمی خواهد مردم در مسیر سعادت و اصول اخلاقی و انسانی حرکت کنند، امروز پاکستان، عراق، افغانستان و بحرین توسط سران استکبار و عمال آنها دچار هرج و مرج و ناامنی شده و روزی نیست که بمب گذاری و کشتار در این کشورها رخ ندهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران سپس مشکل امروز جامعه اسلامی را دوری از سیره عملی امیرالمومنین عنوان و اضافه کرد: اگر بدحجابی در جامعه دیده می شود، اگر مفاسد اقتصادی و اجتماعی در جامعه رخ می دهد، اگر  سیاسیون بر سر مسائل جزیی اختلاف پیدا می کنند و به جدل با یکدیگر می پردازند همگی بخاطر دوری از سیره و فرهنگ امیرالمومنین است، امروز بازگشت به سیره امام علی علیه السلام مهمترین نیاز جامعه اسلامی ما است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.