خانه » اخبار و رویدادها » نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات شهرستان ورامین برگزار شد

نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات شهرستان ورامین برگزار شد

القدس لنا

رئیس ستاد روز جهانی قدس شهرستانهای استان تهران گفت: روز جهانی قدس امسال از حساسیت زیادی برخوردار است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر،‌ نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات شهرستان ورامین در مرکز رسیدگی به امور مساجد ورامین برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام والمسلمین ساورعلیا سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن تشکر از حضور ائمه جماعات حوزه شهید آیت الله مدنی خواستار همکاری و ارتباط هرچه بیشتر با مرکز رسیدگی به امور مساجد شد.

در ادامه این نشست،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی طی سخنانی با اشاره به اهمیت مساجد و تأثیرگذاری آن در فرهنگ جامعه، خواستار جامع نگری ائمه جماعات در جذب افراد وسلیقه های گوناگون به مساجد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر با محوریت مساجد، احیای زکات و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را از جمله مسائل مهمی ذکر کرد که ائمه جماعات در این شبها به آن پرداخته و مردم را نسبت به آن مسایل توجیه کنند.

وی حساسیت مقطع زمانی حاضر را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به فعالیت های گسترده شبکه های ماهواره ای دشمن و تحرکات آمریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس از حساسیت بیشتری برخوردار است.

در ادامه این نشست رئیس اداره اطلاعات شهرستان ورامین به تفصیل پیرامون مسایل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سخن گفت و از ائمه جماعات خواست در جهت روشنگری دینی و اخلاقی تلاش مضاعفی داشته باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.