خانه » اخبار و رویدادها » مدیر گروه معارف شبکه ۲ سیما ؛ سخنران راهپیمایی روز قدس در ورامین

مدیر گروه معارف شبکه ۲ سیما ؛ سخنران راهپیمایی روز قدس در ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، جلسه ستاد هماهنگی روز قدس شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، سید جمال جلیلی، سرپرست فرمانداری این شهرستان و مسئولان ادارات، نهادها و اعضای ستاد شهرستان ورامین در بیت امام جمعه برگزار شد.

* میراث ارزشمند حضرت امام(ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در این جلسه روز جهانی قدس را از ابتکارات و میراث ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: در دورانی که افکار جهانیان از مسئله فلسطین غافل شده بود، امام بزرگوار ما روز آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و امروز هرچه جلوتر می‌رویم مسئله روز قدس بیش از پیش نزد مردم دنیا مستحکم می‌شود.

سید محسن محمودی تصریح کرد: قدرت‌های غربی و استکباری دنیا همواره خواستند به نحوی روز قدس را تحت شعاع قرار دهند، اما با نامگذاری مدبرانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان به هدف خود نخواهند رسید و مسئله راهپیمایی و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی امروز در افکار مردم دنیا نهادینه شده است.

* روز قدس امسال وظیفه ما دوچندان است

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان‌های استان تهران با بیان شرایط حساس امروز جهان اسلام ابراز داشت: سوریه تاوان دفاع از فلسطین را پس می‌دهد، اتحادیه اروپا حزب‌الله لبنان را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده، اوضاع مصر بسیار ملتهب است، این‌ها سبب می‌شود که روز قدس امسال وظیفه ما دوچندان شود، همه باید به میدان بیایند، خطبا، مبلغان، پایگاه‌های بسیج، شوراهای دانشجویی، همه و همه بیاییم جلسات تبیین راجع به مسائل منطقه و فلسطین برگزار کنیم.

* اعلام مسیر و زمان برگزاری راهپیمایی روز قدس

وی با اشاره به گرمای هوای امسال اظهار داشت: برای همین امسال یک ساعت دیرتر راهپیمایی را شروع می‌کنیم و راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ به ۱۱:۳۰ منتقل شده تا مردم دیرتر از خانه‌های خود بیرون بیایند.

این مسئول تصریح کرد: مسیر راهپیمایی هم مانند هرسال از مسجد صاحب الزمان(عج) آغاز شده و به سوی میدان امام خمینی(ره) و سپس میدان امام حسین(ع) ادامه می‌یابد و در نهایت از مسیر خیابان شهید بهشتی به مسجد جامع و میعادگاه نماز پر صلابت جمعه ختم خواهد شد و دکتر محسن حبیبی مدیر گروه معارف شبکه ۲ سیما در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.