خانه » اخبار و رویدادها » بزرگ‌ترین پارک شهر ورامین آماده بهره‌برداری شد

بزرگ‌ترین پارک شهر ورامین آماده بهره‌برداری شد

شهردار ورامین از احداث یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی شهرهای استان تهران در این شهر خبرداد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، رضا کارخانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از احداث یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی شهرهای استان تهران در شهر ورامین خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین پارک تفریحی و مدرن ورامین با نام آزادگان با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

شهردار ورامین تصریح کرد: با توجه به بحث مهاجرت و افزایش جمعیت شهری و نیاز شهروندان به فضاهای تفریحی و تفرجگاه‌های خانوادگی،از شش سال گذشته توسعه امکانات شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته و به یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری در سال‌های اخیر تبدیل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و احداث پارک‌های بزرگ شهری و بوستان‌های محله‌ای افزود: در همین راستا در این ایام با همراهی شورای اسلامی شهر و همکاری مسئولان ارشد استان و شهرستان، تاکنون پارک‌ها و بوستان‌هایی همچون پارک‌های زیتون، شقایق، لاله، شهید خسروانی، شهید فکوری، جانبازان، طراوت و… با مساحتی بالغ بر ۷۰ هزار متر مربع احداث و مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به معضل مرکز سابق دفن زباله‌های شهری و وجود کارخانه‌های شن و ماسه و آسفالت شهرداری، در سال گذشته طرح تبدیل و تغییر وضعیت محل مذکور به پارکی بزرگ و پیشرفته در دستور کاری و اولویت‌های شهرداری قرار گرفت.

کارخانه در زمینه اعتبار مالی و مساحت این پارک گفت: با پیش‌بینی و تصویب اعتبار ویژه در بودجه سال گذشته و جاری، عملیات احداث پارک بزرگ آزادگان در اواسط سال گذشته آغاز و تاکنون برای احداث و تکمیل آن مبلغ ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده و آماده افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است.

شهردار ورامین در پایان در زمینه ویژگی‌های این پارک بزرگ و پیشرفته اذعان داشت: احداث و ایجاد سینمای پیشرفته پنج بعدی، کافی شاپ، تفریحگاه بازی کودکان، ست‌های ورزش پارکی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، حوضچه بزرگ آب، آب‌نما، آبشار و برکه، ماکت حیوانات، سکوهای نشیمن، آلاچیق‌های خانوادگی و… از جمله امکانات این پارک است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.