خانه » اخبار و رویدادها » طرح نظارت بر طلا فروشی های ورامین اجرا شد

طرح نظارت بر طلا فروشی های ورامین اجرا شد

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از اجرایی شدن طرح نظارت بر طلا فروشهای این شهرستان خبر داد و گفت: طرح بازرسی و نظارت بر ۹۰ واحد طلافروشی در سطح شهرستان ورامین اجرا شده است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، جمشید حاتمی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت از واحدهای طلا فروشی در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران افزود: ۹۰ واحد طلافروشی در سطح شهرستان ورامین  مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته اند.

وی بیان داشت: این طرح با همکاری کارشناسان اتحادیه مربوطه در جهت ری گیری(عیار سنجی) طلاهای موجود در سطح بازار ورامین و تطبیق با معیار و سنجشهای مرکز استاندارد مستقر در شهرستان، از هشتم تیر ماه شروع شده و کماکان نیز ادامه دارد.

حاتمی ادامه داد: در این طرح، بازرسی از کلیه واحدهای طلا و جواهر فروشی، تعمیرات و کارگاه های طلا سازی شهرستان صورت گرفته که طی آن از ۱۷ واحد نمونه برداری و پرونده ایشان در دست بررسی است.

شناسایی پنج واحد طلافروشی متخلف در ورامین

وی تصریح کرد: از این تعداد بازرسیها پنج واحد نیز به عنوان متخلف شناسایی شده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده است .

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین اضافه کرد: همکاران بنده بر واحدهای صنفی طلا فروشی و فعالیت آنان از حیث عرضه طلا با عیار استاندارد و نظارت بر فروش مسکوکات پیگیری مستمری خواهند داشت.

وی در پایان از شهروندان خواست در زمان خرید هر گونه طلا و جواهرات از واحدهایی که دارای مجوز رسمی اتحادیه طلا و جواهر فروشی هستند، خرید کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.