خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » امام جمعه جوادآباد: همه باید از زحمات دولت مطلع شوند

امام جمعه جوادآباد: همه باید از زحمات دولت مطلع شوند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید حسین حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته جوادآباد که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد گفت : به فرموده مقام معظم رهبری همه باید از زحمات دولت مطلع شوند زیرا این دولت با وجود حجم کار بالا ، تلاشی خستگی ناپذیری داشت و از آسایشها و آسودگی ها و امتیازاتی که معمولا مسئولان کشور ها در دنیا دارند صرف نظر کردند و از راحت طلبی چشم پوشی نمودند.

وی اظهار داشت : این دولت توانست شعار انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند مخصوصا در مجامع جهانی چونکه جبهه ضد انقلاب سعی می کردند و می کنند که ارزشهای انقلاب را کم رنگ کنند و سپس به تدریج آنها را محو کنند و اگر میدان پیدا کنند آنها را به ضد ارزش تبدیل کنند اما دولت کنونی از انگیزه های انقلابی واز اهداف انقلابی و از شیوه های انقلابی در مجامع جهانی احساس شرم نکرد بنابراین باید از بابت این تلاش ها از دولت تقدیر نمود .

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه در خصوص پرونده هسته ای کشورگفت: اخیرا کشورهای گروه ۱+۵ نشستی در بروکسل درباره پرونده هسته ای ایران داشتند و شاید برخی تصور بکنند حال که رئیس جمهور ایران عوض شده است آمریکا و غرب کوتاه آمده و حاضر به پذیرش حق ملت ایران می شوند .

حسینی افزود : این ساده انگاری است بلکه باید گفت تا وقتی که کشور ایران اسلامی و نظام حاکم بر آن جمهوری اسلامی است و مردم ایران طالب اسقتلال و آزادی هستند غرب و استکبار جهانی هرگز حق ایران را به رسمیت نخواهند شناخت.

وی اظهار داشت : نمونه عینی سیاستهای سازش با آمریکا ،سرنوشت مرسی در مصر است ، او با اسرائیل و آمریکا رابطه داشت و حتی با مخالفان آنها قطع رابطه کرد و او با تمام خوش خدمتیها که به آمریکا کرد تا آنها را راضی کند اما باز هم آمریکا او را تحمل نکرد چون مرسی به نام اسلام روی کار آمده بود و منتخب مردم و گروه اخوان المسلمین بود.

وی گفت : وقایع مصر نشان داد که شعار دموکراسی و حقوق بشر آمریکا دروغ است و آنها به هیچ وجه حاضر نیستند به انتخابات مردم در کشورهای اسلامی احترام بگذارند بنابراین فکر کوتاه آمدن را باید فراموش کرد چون تنها راه مقابله با آمریکا و غرب استکباری توجه به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و پیشرفت است.

امام جمعه جواد آباد افزود : دولت و دانشمندان باید یک الگوی مشخص از شیوه زندگی متناسب با اقتصاد مقاومتی را طراحی نموده و با طراحی نظام آموزشی متناسب با اقتصاد مقاومتی و ورود جدی مردم در اقتصاد مقاومتی بر توطئه دشمنان فائق آیند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.