خانه » اخبار و رویدادها » جا دارد در نقدهایی که صورت می گیرد منصفانه عمل کنیم و نقاط قوت دولت را هم ببینیم

جا دارد در نقدهایی که صورت می گیرد منصفانه عمل کنیم و نقاط قوت دولت را هم ببینیم

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت ‌الاسلام سید محسن محمودی پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) بیان داشت: دو صفت است که اگر نباشند اعمال انسان قبول نمی شوند که یکی تقوا و دیگری اخلاص است.

امام جمعه موقت ورامین سپس ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به تعریف “سیاست” از دیدگاه آن حضرت پرداخت و افزود: سیاست از دیدگاه ایشان ادای حق خداوند، حق زندگان و حق اموات است، از نگاه دین و اولیاء الهی سیاست به معنای دروغ نیست، اولیاء الهی با مکر و نیرنگ سر و کار ندارند، هرکس در هر موقعیتی باید ابتدا ببیند خدا از او چه می خواهد، دوم حقوق احیاء و زندگان را اعم از انسان ها و حیوانات و نباتات ادا نماید و سوم حقوق مردگان و اموات مسلمین را به جا آورد؛ سیاست یعنی این، هرکس از این تعریف فاصله بگیرد مکار و دروغگو و نیرنگ باز است.

پیشنهاد برگزاری انتخابات شورای شهر زیر نظر شورای نگهبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در ادامه به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: این نهاد در تطبیق قوانین مصوب مجلس با شرع مقدس اسلام و قانون اساسی و نظارت بر انتخابات نقش مؤثری دارد و این اقدامات توانسته نظام اسلامی را از آسیب ها و انحرافات بسیاری در مقاطع مختلف حفظ کند که به همین دلیل مورد بغض دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز این شورا با تشکیلات گسترده خود در سطح کشور به خوبی به وظایف محوله عمل می کند، بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر انتخابات شورای شهر زیر نظر شورای نگهبان برگزار شود وضعیت مطلوبتری خواهد داشت.

آنچه می ماند زندگی خدیجه گونه است

حجت ‌الاسلام محمودی سپس ضمن تسلیت سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) افزود: این بانوی بزرگوار اموال خود را خالصانه در راه نشر اسلام داد، بعد از وفات ایشان نقل می کنند تا یک سال لبخند بر لبان پیامبر اسلام(ص) نیامد، مقام این بانو در حدی بود که جبرئیل نازل می شد و از سوی پروردگار به ایشان سلام می رساند، این بانو بزرگترین الگوی مسلمانان است.

وی تصریح کرد: قدر ثروت و سرمایه خود را بدانید و با آن گره ای از کار جامعه باز کنید، دستی از ناتوانی بگیرید، در جهت اقتصاد مقاومتی باید متمکنین و ثروتمندان سرمایه خود را در راه خدمت به جامعه مصرف کنند، چرا برخی ثروتمندان به فکر فقرا و بی بضاعت ها نیستند؟ از قارون ها عبرت بگیرید، آنچه می ماند زندگی خدیجه گونه است، عده ای از مردم جامعه به نان شب محتاجند آن وقت عده ای سرمایه دار به ریخت و پاش مشغولند؛ این صحیح نیست.

تمام پایگاه های بسیج، مساجد، علما و حزب اللهی ها وظیفه تذکر لسانی دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: از دولت اصولگرا انتظار می رفت اصل هشتم قانون اساسی را اجرایی کند، البته در این بین تمام دولت ها و مجالس پیشین نیز کوتاهی کردند؛ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: الان ماه مبارک رمضان است، اگر بد حجاب دیدید، روزه خوار دیدید تذکر دهید، مدت هاست مقام معظم رهبری بحث تذکر لسانی را مطرح کردند اما متاسفانه بسیاری که ادعای ولایی بودن هم دارند در این موضوع لغزیدند.

حجت الاسلام محمودی گفت: امروز ما بر سر ارزش های انقلابی و دینی خود با کسی تعارف نداریم،متاسفانه تعهد از وجود برخی مسئولین رخت بربسته اما بدانند ملت ما، خانواده های شهدا و ایثارگران از کسانی که در مورد امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کنند نخواهد گذشت.

وی در ادامه خطاب به مردم بیان داشت: امروز دشمن با تمام امکانات خود به جنگ چادر، غیرت و حجاب آمده است؛ به همه هشدار می دهم اگر در بحث تذکر لسانی کوتاهی کنیم این بی حجابی ها در آینده گریبانگیر خودمان خواهد شد، به هر حال فرزندان ما قرار است در این جامعه رشد کنند، یک وقت چشم باز می کنیم می بینیم بچه های ما گرفتار شده اند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دشمن تمام توان خود را علیه حجاب و عفت زنان ما به کار بسته آن وقت ما در وادی بی خبری به سر می بریم؛ تمام پایگاه های بسیج، مساجد، علما و حزب اللهی ها وظیفه تذکر لسانی دارند.

دولت جدید به آنچه دیگران وعده دادند و عمل نکردند عمل نماید

وی در بخش پایانی خطبه ها به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت نیز اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار از خدمات ارزشمند دولت تقدیر کردند، بر این اساس جا دارد در تحلیل ها و نقدهایی که صورت می گیرد منصفانه عمل کنیم و نقاط قوت دولت را هم ببینیم.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: مقام معظم رهبری طرح شعارهای انقلابی، کار بی وقفه، خودداری از استراحت و … را از نقاط قوت دولت دانستند؛ ای کاش دولت در کنار خدمات خود به وعده هایی که به مردم این منطقه هم داده بود عمل می نمود، ان شاء الله دولت جدید به آنچه دیگران وعده دادند و عمل نکردند عمل نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.