خانه » اخبار و رویدادها » چهارمین مرحله تهیه جهیزیه اتحادیه “صنعتکاران فلزی” ورامین برگزار شد

چهارمین مرحله تهیه جهیزیه اتحادیه “صنعتکاران فلزی” ورامین برگزار شد

اتحادیه “صنعتکاران فلزی” ورامین چهارمین مرحله تهیه جهیزیه برای زوجهای جوان را برگزار کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، چهارمین مرحله تهیه جهیزیه اهدایی توسط اتحادیه صنعتکاران فلزی و بسیج اصناف پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان ورامین صبح چهارشنبه همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، مرتضی مؤمنی فر فرمانده سپاه ناحیه ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، عباس برکان رئیس بنیاده شهید و امور ایثارگران این شهرستان و مسئولان اصناف و خیرین صنف صنعتکاران ورامین در حسینیه حضرت قائم(عج) برگزار شد.

رئیس مجمع امور صنفی ورامین در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از حرکت پسندیده صنف صنعتکاران فلزی، گفت: امیدواریم این مراسم در سالهای آینده با حضور کلیه اصناف و اعضای پاتحادیه ها برگزار شود و سبب خیر باشد.

سید اکبر رمضان پور در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج اصناف پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) افزود: این پایگاه در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و اکنون بیش از ۴۵۰ بسیجی دارد که ۲۰۰ نفر آنها فعال هستند، این پایگاه دو دوره یادواره شهدای اتحادیه صنعتکاران فلزی را برگزار کرده و تعداد شهدای ثبت شده پایگاه مذکور ۱۰ نفر هستند.

تهیه چهارمین دوره جهیزیه با مبلغ بیش از ۱۳۰ میلیون ریال صورت پذیرفته است

وی با بیان اینکه پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) از سال ۱۳۸۹ با کمک اعضای خیر تحت پوشش چهار دوره جهیزیه برای زوجهای جوان تهیه کرده است، بیان داشت: تهیه چهارمین دوره این جهیزیه با مبلغ بیش از ۱۳۰ میلیون ریال صورت پذیرفته و علیرغم تورم و افزایش هزینه تهیه جهیزیه اکنون هیچ بدهی برای جهیزیه مذکور نداریم.

رئیس مجمع امور صنفی ورامین ادامه داد: این پایگاه همچنین در اسفند ۱۳۹۱ جشن نیلوفران بهشتی را در مدرسه استثنایی علی ابن ابیطالب(ع) برای ۱۳۰ تن از دانش آموزان استثنایی شهرستان برگزار کرد و به ۱۵ نفر از آن عزیزان که به سن تکلیف رسیده بودند، هدایای نفیسی داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران نیز در ادامه این مراسم به سخنرانی پرداخت و در ادامه از خیرین اتحادیه صنعتکاران فلزی شهرستان ورامین با اهدای الواح یادبودی تقدیر کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.