خانه » اخبار و رویدادها » سردار فتحی :تأمین امنیت مراسم لیالی قدر در شرق استان تهران/ کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی

سردار فتحی :تأمین امنیت مراسم لیالی قدر در شرق استان تهران/ کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان داشت: به منظور کاهش جرائم در ماه مبارک رمضان این نوید را به مردم می دهیم که با برنامه ریزی و کنترل وضعیت امنیتی در خدمت شهروندان هستیم تا انشاءالله بهترین فضای نظم و امنیت را در این ایام به خصوص شبهای قدر شاهد باشیم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سردار سیروس فتحی صبح دوشنبه در نشستی که در فرماندهی شرق استان  تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به کاهش وقوع سرقت از ابتدای تیرماه نسبت به ۴۰ روز گذشته در محدوده شرق استان تهران افزود: این موفقیت حاصل ارتباط دوسویه مردم با پلیس بوده و رمز موفقیت پلیس در مأموریتها بر اساس همین مشارکت شکل گرفته است.

وی با اشاره به افزایش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد واحدهای انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: اقدامات و خدمات برجسته پلیس استان و همچنین تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی موجب رضایتمندی شهروندان شده و در این مدت ۲۲ درصد وقوع کل سرقتها کاهش داشته است که شاخص ترین آنها کاهش هفت درصدی سرقت مغازه و ۵۰ درصدی سرقت بعنف است.

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی

سردار فتحی ادامه داد: همزمان با شروع فصل تابستان و افزایش تردد مسافران در سطح استان، طرح تابستانی پلیس راه و راهور با اتخاذ تمهیدات ویژه، با هدف برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستور کار پلیس قرار گرفت که در ۴۰ روز گذشته تصادفات فوتی با کاهش ۳۸ درصدی و تعداد مجروحان ناشی از تصادفات نیز با کاهش پنج درصدی مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: در این ایام با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شرق استان، محیط برای فعالیت مخلان نظم و امنیت ناامن شده که نتیجه آن عدم وجود جرائم خشن، رضایتمندی شهروندان و ارتقای امنیت است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به برنامه ها و طرحهای پلیس در ایام ماه مبارک رمضان اضافه کرد: همه تلاش ما بر این است که مردم آرامش و امنیت مطلوبی داشته باشند، به منظور کاهش جرائم در ماه مبارک رمضان این نوید را به مردم می دهیم که با برنامه ریزی و کنترل وضعیت امنیتی و با بهره گیری از یگان امداد و پلیسهای تخصصی در خدمت شهروندان بوده تا انشاءالله بهترین فضای نظم و امنیت را در این ایام به خصوص شبهای قدر شاهد باشیم.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر، ۱۸ مرکز بسته بندی مواد روانگردان منهدم و  خرده فروشان و فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.