خانه » اخبار و رویدادها » افزایش خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد ورامین

افزایش خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد ورامین

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین از افزایش تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ورامین خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، کریم محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته گذشته تعداد ۹ خانوار شهری و یک خانوار روستایی به خانواده‌ های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ورامین اضافه شده است.

وی بیان داشت: همچنین در هفته ‌ای که گذشت، تعداد ۳۱۱ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین و قرچک برای بهره‌ مندی از تخفیف صدور دفترچه بیمه ایرانیان به بیمه خدمات درمانی معرفی شدند.

معرفی ۱۴ مددجو و غیر مددجو برای دریافت وام بانکی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین ادامه داد: تعداد ۱۲ مددجو و غیر مددجو نیز برای دریافت وام بانکی هر کدام به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، تعداد دو مورد غیر مددجو برای دریافت وام بانکی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال معرفی شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۲۷ نفر به آموزشگاه‌ های سطح ورامین و قرچک جهت آموزشهای لازم در زمینه ‌های خیاطی، آرایشگری، کامپیوتر، تعمیرات تلفن همراه، قالیبافی و…. و تعداد ۱۰ نفر جهت مشاوره شغلی و استعداد سنجی به مؤسسه کاریابی آفتاب شرق معرفی شده و تعداد ۳۱ خانواده نیز به همت این مرکز در زمینه بافندگی فرش و تابلو در شهرستان ورامین و قرچک فعالیت می ‌کنند.

پرداخت ۵۸ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال بابت کمک هزینه جهیزیه

محمودی اضافه کرد: در طرح اکرام و محسنین نیز مبلغ ۵۳ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال برای دریافت کمک هزینه جهیزیه به یک نوعروس و مبلغ پنج میلیون ریال برای کمک هزینه برای نوعروسی دیگر، مبلغ پنج میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به عنوان کمک هزینه خرید مسکن، مبلغ پنج میلیون ریال برای کمک هزینه ودیعه مسکن، مبلغ یک میلیون ریال برای کمک هزینه دانشجویی، مبلغ دو میلیون ریال برای کمک هزینه درمانی و مبلغ ۸۳ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال برای کمک هزینه معیشت ماه مبارک رمضان برای ۳۹ نفر از افراد تحت پوشش این مرکز پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در واحد عمران و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین و قرچک مبلغ چهار میلیون ریال برای دریافت یک مورد انشعاب آب و مبلغ دو میلیون ریال برای دریافت انشعاب برق، مبلغ ۴۰ میلیون ریال برای احداث سرویس بهداشتی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال برای انجام تعمیرات مسکن از سوی این مرکز پرداخت شده است.

پرداخت ۴۵ میلیون ریال بابت هزینه سبد کالای ماه مبارک رمضان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین یادآور شد: همچنین، مبلغ ۴۵ میلیون ریال برای کمک هزینه سبد کالای ماه مبارک رمضان، مبلغ دو میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای ۴۰ پرس چلوکباب از سوی این مرکز در طرح اکرام و محسنین پرداخت شده و تعداد ۱۰۰ جلد کتاب جوشن کبیر به خانواده‌ های تحت پوشش این مرکز اهدا شد.

وی افزود: تعداد ۱۶ نفر از مادران و تعداد ۱۰ نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستانهای ورامین و قرچک در هفته گذشته در کارگاه آموزشی این مرکز شرکت کرده و ۶۰ نفر از مادران و دختران مددجو نیز در همایش حجاب و عفاف در سالن همایش بسیج ادارات، شرکت کردند و تعداد ۱۱ نوعروس نیز از مشاوره بهداشتی و روانی بهره مند شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.