خانه » اخبار و رویدادها » محفل “انس با قرآن” در ورامین برگزار می شود

محفل “انس با قرآن” در ورامین برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای ورامین و قرچک بیان داشت: محفل انس با قرآن در سومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور قاری مصری در آستان مقدس امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین برگزار می شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامعلی قدیریان صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: قرآن باید سرمشق کارهای ما باشد و درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در آستان مقدس امامزاده فتح الله (ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای ورامین و قرچک هدف از برگزاری این برنامه را ترویج فرهنگ قرآنی و افزایش آمادگی برای بهره مندی از ماه پرفیض و برکت رمضان دانست.

لزوم آشنایی نسل جوان با آرمانها و ارزشهای قرآنی

وی ادامه داد: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمانها و ارزشهای اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌ های قرآنی و انس هر چه بیشتر افراد جامعه با کلام نورانی وحی در ماه نزول قرآن در ورامین برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام قدیریان تصریح کرد: در این محفل استاد “عبدالرحیم دویدار” از کشور مصر به تلاوت آیات الهی خواهد پرداخت، همچنین حجت الاسلام سید صادق حسینی در خصوص فضائل ماه مبارک رمضان به ایراد سخن می پردازد.

وی اضافه کرد: این محفل قرآنی روز جمعه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مصادف سوم ماه مبارک رمضان همراه با افطاری در آستان مقدس امامزاده فتح الله(ع) ورامین با حضور علاقه مندان به قرآن کریم برگزار می شود .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای ورامین و قرچک با تأکید بر اهمیت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت در این راستا ذکر کرد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.