خانه » اخبار و رویدادها » آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در ورامین

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در ورامین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حسن میرزایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی و به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات، طرح ضیافت در ورامین اجرا و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .

وی عنوان داشت: در این طرح، بازرسی از کلیه واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی از قبیل گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، خرما، شیرینی، نان، لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه،  سبزیجات و میوه ها با نظارت بیشتری صورت خواهد گرفت .

میرزایی اضافه کرد: با هماهنگیهای انجام شده، گشتهای مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و همچنین پلیس آگاهی نیز در سطح شهرستان فعال و در جهت رسیدگی به موقع به تخلفات احتمالی و ایجاد زمینه مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی مردم  اقدام لازم صورت می پذیرد .

وی در ادامه از کشف یک واحد غیر مجاز بسته بندی نان سنتی در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: در پی گزارش واصله از سوی یکی از همشهریان وظیفه شناس، بازرسین این اداره طی اخذ حکم مراجع قضایی و با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و مأموران پلیس آگاهی به واحد فوق مراجعه و مقادیر متنابهی نان سنتی بسته بندی شده کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین ادامه داد: واحد فوق پس از تشکیل پرونده ای به ارزش دو میلیون و ۳۱۰ هزار ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

وی تصریح کرد: بسته بندی هر گونه نان سنتی می بایست در واحدهای مجاز و با نظارت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و طبق ضوابط تولید صورت پذیرد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.