خانه » اخبار و رویدادها » برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در ورامین

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در ورامین

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، محمدعلی یاسینی  افزود: نمایشگاه طرح ضیافت با هدف تعدیل و کنترل بازار مصرف و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه که از روز چهاردهم تیرماه جاری در محل بازار ایثار واقع در بوستان شهدای ۱۵ خرداد برپا خواهد شد، کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل اقلام پروتئینی، گوشت، مرغ، شکر، حبوبات، برنج و سایر اقلام مصرفی در ۲۰ غرفه توزیع می شود.

یاسینی افزود : در این نمایشگاه تلاش شده برای تأمین کالای با کیفیت و قیمت مناسب از تولیدکنندگان محصولات غذایی دعوت به عمل آید تا اجناس مورد نیاز مردم بدون واسطه در اختیار آنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۵۰ تن مرغ منجمد، ۲۰ تن گوشت منجمد، شکر و ۴۰۰ تن برنج بین شهروندان توزیع می شود.

یاسینی گفت: با هماهنگی های انجام شده، میوه و تره بار مورد نیاز شهروندان نیز از میدان میوه و تره بار تهران تأمین و با قیمت مناسبت بین مردم توزیع می شود.

وی اظهار کرد: شرکت های تعاونی مصرف ادارات و سازمان های تعاونی روستایی نیز می توانند اقلام مورد نیاز خود را بین مردم توزیع کنند.

یاسینی تصریح کرد : هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و با نظارت دقیق و مستمر اداره صنعت، معدن و تجارت، کالاهای تأمین شده بین مردم توزیع خواهد شد.

وی گفت : در این نمایشگاه ناظران اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت نسبت به نحوه توزیع کالاها نظارت مستمر خواهند داشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.