خانه » اخبار و رویدادها » جلسه مجمع عمومی روابط عمومی ها با حضور مدیرکل استانداری برگزار شد

جلسه مجمع عمومی روابط عمومی ها با حضور مدیرکل استانداری برگزار شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین محمدحسین شفیق مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران روز سه شنبه در جلسه مجمع عمومی مسؤولین روابط عمومی های ادارات شهرستان ورامین گفت : به فضل خدا خدمات مناسبی از سوی دولت های نهم و دهم در زمینه های مختلف به مردم ارائه گردید که بخشی از آن ها توسط روابط عمومی ها به مردم ارائه شد.

وی اظهار داشت : مسؤولین روابط عمومی باید با اطلاع از جایگاه مهم و تأثیرگذار خود، خدمات دولت را با استفاده از ابزارهای هنری و تاثیرگذار بازگو نموده و همانطور که در انتخابات موفق شدند تا زمینه حضور گسترده مردم را فراهم نمایند، در رشد سطح خدمت رسانی به مردم نیز تأثیر گذاری خود را به اثبات برسانند .

وی با اشاره به تکنیک های تبلیغات گفت : امروز با وجود این که تنها ۳۰۰ سال از سابقه آمریکا می گذرد، آنها موفق شده اند تا با قهرمان سازی و تبلیغات فراوان به خصوص با استفاده از سینما قهرمانانی خیالی را به مردم و به خصوص نسل جوان معرفی نموده و آن قهرمان را آنقدر خوب جلوه نموده اند که تمام کاررهای او هرچند نا مطلوب از سوی جوانان تکرار گردد .

وی افزود : در حوزه ورزش ، غرب به گونه ای عمل نموده که ورزشی مانند دو ماراتن که اساس آن بر اعلام خبر شکست ایرانیان از رومی ها شکل گرفته ، امروز نیز به مناسبت های مختلف در کشور ایران نیز برگزار می گردد در حالی که ما قهرمانانی داریم که باید آنها را جایگزین قهرمانان خیالی غرب نمائیم .

شفیق گفت : در طول دوران هشت سال دفاع مقدس فردی به نام ” دریا قلی سورانی ” با اطلاع از ورود بعثی ها به آبادان با دوچرخه خود ۱۵ کیلومتر را رکاب زد و پس از خراب شدن دوچرخه پای پیاده ۵ کیلومتر تا مقر سپاه دوید تا این خبر را اطلاع رسانی نماید و پس از آن نیز با رزمندگان اسلام این مسیر را برگشت و در درگیری با نیروهای رژیم بعث به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران اظهار داشت: باید با پیدا کردن این قهرمانان و معرفی آنان به نسل جوان و آینده ساز کشور که طالب قهرمانانی حقیقی هستند، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه رشد و توسعه داده و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایران اسلامی ایستادگی نمود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.