خانه » اخبار و رویدادها » روابط عمومی قلب یک اداره است اگر فعال بود اداره هم فعال خواهد شد

روابط عمومی قلب یک اداره است اگر فعال بود اداره هم فعال خواهد شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پرتال اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ورامین، صبح امروز اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین میهمان روابط عمومی های مخابرات و بخشداری مرکزی ورامین بودند.

در ابتدای این دیدار اعضای هیأت رئیسه با حضور در دفتر روابط عمومی اداره مخابرات به بررسی روند کار این روابط عمومی پرداختند. سپس با حضور در دفتر ریاست این اداره با غیاثی ریاست اداره مخابرات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید محمد زاهدی مدیر روابط عمومی فرمانداری ورامین در این نشست صمیمی ضمن تقدیر از زحمات صادقی مسؤول روابط عمومی اداره مخابرات ورامین گفت: روال کاری هیأت رئیسه شورای روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین دیدار با روابط عمومی های ادارت ونهادهای شهرستان و بررسی مشکلات پیش روی آنان است.

وی افزود: هدف اصلی از این بازدید ها ارتقاء سطح اطلاع رسانی خدمات دستگاه ها به مردم است که این هدف علاوه بر وظیفه سازمانی هر کدام از مسؤولین روابط عمومی، تکلیفی است که با توجه به مطالبه امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص فعال شدن روابط عمومی های دستگاه های دولتی به دوش ما قرار گرفته است.

در ادامه غیاثی رئیس اداره مخابرات با بیان نکانی پیرامون خدمات ۶ ساله اخیر اداره مخابرات به مردم شهرستان ورامین در خصوص جایگاه روابط عمومی در ادارات گفت: روابط عمومی قلب یک اداره است اگر فعال بود اداره هم فعال خواهد شد. به همین جهت باید مسؤولین روابط عمومی ها از نیروهای فعال و با انگیزه باشند که به حمد الله روابط عمومی اداره مخابرات از این دست نیروهاست.

دومین بازدید هیأت رئیسه به بخشداری مرکزی اختصاص داشت که با حضور اعضا در دفتر روابط عمومی بخشداری، این نشست با محوریت بررسی اقدامات روابط عمومی بخشداری آغاز شد.

در این دیدار علاوه بر تقدیر از زحمات کرمانشاهی مسؤول روابط عمومی بخشداری، مقرر شد این روابط عمومی نسبت به اطلاع رسانی به اصحاب محترم رسانه در خصوص برنامه های فرهنگی انجام شده در سطح روستاها توسط بخشداری و دهیاران، اقدام نماید.

لازم به ذکر است جلسات بازدید هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان از روابط عمومی ادارات هر هفته در دفتر یکی از مدیران روابط عمومی ادارات جهت بررسی عملکرد آن روابط عمومی و ایجاد هماهنگی بیشتر برگزار می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.