خانه » اخبار و رویدادها » مشاور فرماندار:حضور حداکثری در انتخابات در سایه وحدت و همدلی محقق می شود

مشاور فرماندار:حضور حداکثری در انتخابات در سایه وحدت و همدلی محقق می شود

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پرتال اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ورامین، مشاور فرماندار و مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سایه وحدت و همدلی آحاد مردم و مسؤولین محقق می گردد .

سید محمد زاهدی روز سه شنبه در جلسه هیأت رئیسه روابط عمومی های شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود : توجه به فرمایشات مهم و کلیدی امام خامنه ای زمینه افزایش وحدت و همدلی مردم و مسؤولین را فراهم می کند و باعث می گردد تا دلبستگی مردم به نظام بیشتر شود .

وی اظهار داشت:مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه ثابت قدم می باشند و در این مسیر هیچ فشار و تهدیدی نمی تواند آنها را در رسیدن به هدف مأیوس نماید .

وی گفت : یکی از مهمترین عواملی که می تواند مردم را به نظام دلبسته نماید، اطلاع رسانی صحیح ، دقیق و به هنگام ادارات از خدمات ارائه شده آنان است که در این زمینه روابط عمومی ادارات نقش مهمی را ایفا می نماید .

زاهدی اظهار داشت : اعضای هیأت رئیسه روابط عمومی شهرستان ورامین باید با برنامه ریزی صحیح ، ضمن استخراج فرمایشات امام خامنه ای و امام راحل (ره) در خصوص انتخابات، شاخص هایی که از سوی ایشان برای افراد واجد صلاحیت عنوان شده را به مردم اطلاع رسانی نمایند .

وی افزود: اصلی ترین وظیفه ما در انتخابات اجرای صحیح و بی طرفی ما و فرهنگسازی جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است.

مسؤول روابط عمومی فرمانداری ورامین افزود : امروز چشم تمامی جهانیان به برگزاری انتخابات ایران اسلامی در خرداد سال ۹۲ است و از امروز همه وظیفه دارند تا زمینه حضور حداکثری مردم را در آن فراهم نمایند و در سایه اتحاد و همدلی توطئه استکبارجهانی را خنثی نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.