خانه » اخبار و رویدادها » اطلاع رسانی خدمات دستگاه های دولتی، جزء اصلی ترین تکالیف روابط عمومی هاست

اطلاع رسانی خدمات دستگاه های دولتی، جزء اصلی ترین تکالیف روابط عمومی هاست

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین  بازدید این هفته هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین به روابط عمومی های بنیاد شهید انقلاب اسلامی و اداره دارایی اختصاص داشت.

ابتدای این بازدید اعضای هیات رئیسه با حضور در دفتر ملکی مسؤول روابط عمومی بنیاد شهید ضمن تقدیر از زحمات ایشان در خصوص روند فعالیت های این روابط عمومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه مقرر شد روابط عمومی بنیاد شهید انقلاب اسلامی در خصوص اطلاع رسانی هر چه بیشتر خدمات و اقدامات بنیاد شهید به ایثارگران محترم شهرستان و همچنین استفاده از ابزارها و فناوری های جدید اطلاع رسانی اقدام نماید.

بازدید بعدی به دیدار با مسؤول روابط عمومی و همچنین ریاست اداره دارایی اختصاص داشت. در این دیدار سید محمد زاهدی مسؤول روابط عمومی فرمانداری ورامین ضمن تقدیر از زحمات مسؤول روابط عمومی اداره دارایی گفت:اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته در دستگاه های دولتی و انتقال خدمات صورت گرفته به مردم، جزء اصلی ترین تکالیف روابط عمومی هاست.

وی افزود: هنر روابط عمومی هنری ظریف است که با بهره گیری از آن می توان بسیاری از مشکلات پیش روی مردم را برطرف کرد و همچنین با اطلاع رسانی دقیق می توان جلوی برخی از مشکلات را که خدای ناکرده ناشی از عدم اطلاع کافی برای مردم پیش می آید را گرفت.

گفتنی است برنامه بازدید هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین از روابط عمومی های ادارات شهرستان، هر هفته برگزار می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.