خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری مراسم هفتم تیر در شهر قیام ۱۵ خرداد

برگزاری مراسم هفتم تیر در شهر قیام ۱۵ خرداد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، سید رضا طباطبایی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش شهید بهشتی در تحول دستگاه قضایی اظهار داشت: شهید بهشتی به حق معمار قضایی در نظام جمهوری اسلامی است.

این مسئول ارشد شهرستان ابراز داشت: شهید بهشتی آن‌چنان پایه‌های قوه قضائیه در کشور را مستحکم بنا کردند که اکنون در دهه چهارم انقلاب دستگاه قضایی جمهوری اسلامی همچون ستون استوار به خدمت مشغول است.

طباطبایی در ادامه روز هفتم تیرماه را تا همیشه روز حزن و اندوه برای ملت ایران دانست و بیان داشت: انسان‌های بزرگ و شخصیت‌های تأثیرگذاری در این فاجعه تروریستی از دست رفتند و همان‌گونه که امام راحل فرمودند «بهشتی به تنهایی خود یک ملت بود.»

بخشدار مرکزی ورامین ادامه داد: به همین مناسبت مراسم یادواره شهدای روستای قشلاق عمروآباد و گرامیداشت شهادت دکتر آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران وفادارش و پاسداشت هفته قوه قضائیه فردا شب در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای قشلاق عمروآباد برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر روز چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) قشلاق عمروآباد از طرف شورای فرهنگی روستا و ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر برگزار می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.