خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » ۷۳ شعبه اخذ رأی در مدارس ورامین مستقر می شود

۷۳ شعبه اخذ رأی در مدارس ورامین مستقر می شود

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ورامین اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته جمعاً تعداد ۷۳ شعبه اخذ رأی در مدارس و ۶۶ شعبه دیگر در ادارات، مساجد، مهد کودک، حسینیه و… در ورامین برای برگزاری انتخابات مستقر خواهد شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، رضا تاجیک سعیدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:‌ با عنایت به اهمیت و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا تلاش می کنیم تمام توان و امکانات را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و خلق حماسه بزرگ سیاسی آماده سازی کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته جمعاً تعداد ۷۳ شعبه اخذ رأی در مدارس و ۶۶ شعبه دیگر در ادارات، مساجد، مهد کودک، حسینیه و… در ورامین مستقر است و لازم است مدیران مدارس از هم اکنون نسبت به تعیین رایانه، چاپگر و فراهم ساختن تمهیدات مورد نیاز اقدام کنند.

تأمین رایانه کلیه شعب اخذ رأی ورامین بر عهده آموزش و پرورش قرار گرفته است

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ورامین ادامه داد: تأمین رایانه کلیه شعب اخذ رأی حسینیه ها و مساجد نیز بر عهده آموزش و پرورش ورامین قرار گرفته است، لذا مجوزهای لازم برای همکاری مدیران مدارس با نماینده اعزامی انجام شده است.

وی یادآور شد: مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رأی تعیین شده اند، سریدار یا خدمتگذار مدرسه در روز جمعه ۲۴ خرداد از ابتدا تا انتها همکاری لازم را به عمل آورده تا انشاءالله خللی در روند انتخابات صورت نپذیرد.

تاجیک سعیدی اضافه کرد: مدیران مدارس باید به گونه ای بر خورد کنند که از توزیع اقلام تبلیغاتی کاندیداها و مباحثه تبلیغاتی جلوگیری شود؛ تمام رایانه و ملزومات نرم افزاری و سخت افزاری شعب اخذ رأی آماده شده و در جریان نصب، تست و رفع نقص هستند.

وی با اشاره به احتمال دو مرحله ای بودن انتخابات گفت:‌ تمام صندوقهای اخذ رأی مورد نیاز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات(در صورت نیاز) مهیا شده و چنانچه رایانه یا امکانات دیگری از یک مدرسه به شعب اخذ رأی منتقل شود، تنظیم صورت جلسه به منظور تحویل اقلام به نمایندگان فرمانداری ضروری است

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.