خانه » اخبار و رویدادها » دیدار دکتر قالیباف با آیت‌الله محمودی / مردم تقریبا در رفاه نسبی زندگی می‌کنند

دیدار دکتر قالیباف با آیت‌الله محمودی / مردم تقریبا در رفاه نسبی زندگی می‌کنند

امام جمعه ورامین با اشاره به خدمات مردم ورامین در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم ورامین حق ویژه‌ای نسبت به انقلاب دارند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی دقایقی پیش در دیدار با محمد باقر قالیباف که برای دیدار با ایشان به بیت امام جمعه ورامین رفته بود، اظهار داشت: متأسفانه مشکلاتی در کشور وجود دارد منتهی نسبت به گذشته تقریبا در رفاه نسبی زندگی می‌کنند.

امام جمعه ورامین با اشاره به اینکه شاید افرادی از این گفته بنده تعجب کنند، خاطر نشان کرد: ما با تجربه‌ای که در زندگی گذشته خویش داشته‌ایم و با مشاهده زندگی مردم کشورهای همسایه همچون افغانستان، پاکستان و … متوجه می‌شویم که از رفاه نسبی برخورداریم، خداوند متعال را شاکریم که کشور ما به برکت مذهب تشیع و منسوب بودن به اهل بیت عصمت و طهارت دارای این همه نعمات و برکات گوناگون است.

امام جمعه شهرستان ورامین با تشکر از حضور قالیباف در این منطقه تصریح کرد: خوشحالیم که یکی از رزمندگان دفاع مقدس که شاهد خدمات بسیار وی در طول دوران جنگ و پس از آن بوده‌ایم و ان‌شاء الله به فضل خداوند هر آنچه که خیر است برای شما مقدر کند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم ورامین اذعان داشت: یکی از بزرگترین مشکلات مردم این منطقه رفت و آمد شاغلان ورامینی به تهران است و ما از شما انتظار داریم بحث متروی ورامین را پیگیری کنید.

آیت الله محمودی عنوان کرد: باید امکاناتی که برای استان شدن البرز در نظر گرفته شده برای مردم ورامین نیز در نظر گرفته شود. مردم ورامین دارای یک رسانه و شبکه مجزا نیستند. این منطقه حق ویژه‌ای نسبت به انقلاب دارند بنابراین باید مسئولان نیز توجه ویژه و خاصی به این منطقه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین مشکل بیکاری جوانان را معضل بزرگی دانست و ابراز داشت: متأسفانه با اینکه ظرفیت شهرستان ورامین از نظر دامداری، کشاورزی و صنعت خیلی بالا است اما توجه دولت‌های قبلی نسبت به این مسئله خیلی کم بوده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.