خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » مشارکت ۴هزار نفر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ورامین

مشارکت ۴هزار نفر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ورامین

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین از حضور ۴ هزار نفر دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد در شهرستان ورامین خبر داد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات سید جمال جلیلی در جلسه آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای، اظهار داشت : برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۸۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۳۹ شعبه در بخش مرکزی و ۴۲ شعبه در بخش جواد آباد در نظر گرفته شده است.
جلیلی بیان کرد: در بخش مرکزی از مجموع ۱۳۹ شعبه اخذ رأی، ۱۲۳ شعبه ثابت شهری، ۱۵ شعبه ثابت روستایی و یک شعبه سیار شهری مخصوص بیمارستان ها و ندامتگاه که امکان استقرار شعب ثابت در آن وجود ندارد.
وی گفت : در بخش جوادآباد از مجموع ۴۲ شعبه اخذ رأی، چهار شعبه ثابت شهری، ۳۵ شعبه ثابت روستایی و سه شعبه سیار است.
سرپرست فرمانداری ورامین اظهار داشت : برای برگزاری انتخابات در شهرستان ورامین بیش از ۴هزار نفر مشارکت دارند که متشکل از عوامل اجرایی ، نماینده فرمانداری ، هیأت های نظارت ، بازرسین ، نیروهای امنیتی ، انتظامی ، ستادی و پشتیبانی می باشند .
جلیلی افزود : در ۱۴ روستای بخش مرکزی و ۳۸ روستای بخش جواد آباد انتخابات شورای اسلامی برگزار می شود .
وی گفت : در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در بخش مرکزی ورامین ۱۰۰ نفر به عنوان نامزد انتخابات برای راهیابی به شورای اسلامی شهر ورامین که در دوره چهارم دارای ۱۳ عضو می باشد با یکدیگر به رقابت می پردازند .
سرپرست فرمانداری ورامین افزود : در شهر جواد آباد نیز ۱۶ نامزد برای راهیابی به شورای اسلامی شهر که دارای ۵ عضو می باشند با یکدیگر به رقابت انتخاباتی می پردازند .
وی با اشاره به آغاز زمان رسمی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : نامزدها باید در تبلیغات اخلاق اسلامی و موازین قانونی را رعایت کرده و از تخریب سایر رقبا پرهیز نمایند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.