خانه » اخبار و رویدادها » کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید لواشک در ورامین

کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید لواشک در ورامین

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین از کشف و پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید لواشک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، حسن میرزایی اظهار داشت: بازرسین اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین در راستای شناسایی کارگاه های غیر مجاز فعال در سطح شهرستان موفق به شناسایی یک کارگاه غیر مجاز تولید لواشک در شهر جواد آباد شدند.

وی گفت: بازرسین با اخذ مجوز از مراجع قضایی و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان به محل این کارگاه وارد شدند و در بازرسی به عمل آمده از این محل موفق به کشف بیش از ۴۵ هزار عدد انواع لواشک و آلوچه غیر بهداشتی شدند.

وی افزود: در این کارگاه غیر مجاز، لواشک ها در محیطی کاملا آلوده و فاقد هر گونه مجوزهای بهداشت و به صورت تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می گردید.

میرزایی گفت: برای گردانندگان این کارگاه غیرمجاز پرونده ای به ارزش ۲۵۳میلیون و ۸۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید و این کارگاه نیز پلمپ شد .

وی از شهروندان خواست ضمن ممانعت از خرید و مصرف هرگونه مواد خوراکی و غذایی غیر بهداشتی و مشکوک در صورت مشاهده بارگیری و تخلیه مواد غذایی در ساعات غیر معمول در هر کارگاه یا کارخانه تولیدی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان اداره صنعت ،معدن و تجارت برسانند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.