خانه » اخبار و رویدادها » انتشارتمبر یادبود پنجاهمین سالگرد قیام مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲

انتشارتمبر یادبود پنجاهمین سالگرد قیام مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲

شهردار ورامین گفت: همزمان با فرارسیدن پنجاهمین سالروز قیام مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، تمبر یادبود و بزرگداشت نیم قرن قیام مردمی منتشر شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، رضا کارخانه در جمع خبرنگاران با اظهار این خبر افزود: قیام خونین مردم ورامین در حمایت از ولایت و مرجعیت و مبارزه با ظلم ستیزی و رژیم طاغوت، در صفحات زرین تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار است.

شهردار ورامین تصریح کرد: در راستای ثبت سندی دیگر؛ از حماسه آفرینی مردم دشت بزرگ ورامین، با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تمبر یادبود و بزرگداشت نیم قرن قیام ۱۵ خرداد منتشر و به جمعی از مسئولان ارشد استان، شهرستان و خانواده‌های معظم شهدای این قیام اهداء می‌شود.

وی با اشاره به مشخصات و ویژگی‌های این تمبر گفت: تصویری از دیوار نگاره یادبود قیام ۱۵ خرداد مردم ورامین در میدان علامه قطب‌الدین رازی ورامینی این شهر که شامل تمثال حضرت امام خمینی (ره) و هفت شهید معظم این قیام می‌باشد، تصویر اصلی این تمبر بوده که به صورت اختصاصی و با ارزش ریالی هر قطعه ۲۲۰۰ ریال منتشر شده و قابل استفاده در ارسال مرسولات پستی می‌باشد.

کارخانه در پایان افزود: این تمبر با همکاری شورای اسلامی شهر و امور گردشگری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین تهیه و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران منتشر شده و آلبوم نمونه آن نیز جهت بازدید علاقمندان در موزه رسانه مجموعه فرهنگی موزه‌های شهرداری ورامین قابل بازدید رایگان عموم است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.