خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » اختصاص ۳۰ نقطه شهرستان ورامین برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات

اختصاص ۳۰ نقطه شهرستان ورامین برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین از اختصاص ۳۰ نقطه از محله های پرتردد این شهرستان به امر تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، ˈسیدجمال جلیلیˈ روز شنبه افزود: با توجه به دستورالعمل کمیته امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا الصاق تصاویر و پوسترهای کاندیداها در اماکن عمومی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده ، کمیته امحا نسبت به رفع اثر این تبلیغات اقدام خواهند کرد.

وی افزود: برای دسترسی طرفداران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی به اماکن پرتردد و مهم شهرستان برای انجام امور تبلیغاتی و ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان، در ۳۰ نقطه پرتردد و مهم شهرستان، فضای تبلیغاتی با نصب داربست و بنر در نظر گرفته شده که طرفداران کاندیداهای انتخابات می توانند از این محل ها برای نصب پوستر استفاده کنند.

وی اظهار کرد: این جایگاه ها در ابعاد ۲ در ۳۰ متر در نظر گرفته شده و فضای مناسبی برای مراجعه مردم برای افزایش شناخت نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: علاوه بر ۳۰ نقطه، ۱۵۰ پایه بنر و ۲۰۰ پایه لمپست مستقر در شهر ورامین به طور کامل برای اطلاع رسانی عمومی انتخابات و مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد در نظر گرفته شده است.

جلیلی افزود: کمیته امحا ستاد انتخابات شهرستان ورامین متشکل از عوامل شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به صورت مستمر بر نحوه فعالیت ستادهای تبلیغاتی نظارت داشته و در صورت مشاهده هر نوع تبلیغات خارج از دستورالعمل های موجود در قانون، نسبت به امحای آن اقدام خواهند کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.