خانه » اخبار و رویدادها » شش انتصاب جدید در شهرداری ورامین

شش انتصاب جدید در شهرداری ورامین

در آخرین روزهای دوره سوم شورای اسلامی شهر و شهرداری ورامین، شش انتصاب جدید در واحدهای مختلف شهرداری با حکم شهردار، اجرایی شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، طی حکمی از سوی رضا کارخانه شهردار ورامین، سرپرست واحد فرهنگی و امور متوفیات  شهرداری ورامین در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی منصوب شد.

براساس این حکم، محمد رضا حسین آبادی به عنوان سرپرست واحد فرهنگی و امور متوفیات  شهرداری ورامین منصوب و از زحمات احمد کاشی مسئول قبلی واحد متوفیات که به افتخار بازنشستگی نایل گشته، تقدیر شد.

سرپرست امور شهر شهرداری ورامین

در حکم دیگری از سوی رضا کارخانه شهردار ورامین، سرپرست امور شهر شهرداری ورامین در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ورامین منصوب و مشغول به کار شد.

براساس این حکم، مجتبی نظری به عنوان سرپرست امور شهر شهرداری ورامین منصوب و از زحمات حمید ارسطوییان مسئول قبلی این واحد که به افتخار بازنشستگی نایل گشته، تقدیرگردید.

شایان ذکر است که وی پیش از این، به عنوان مدیر ناحیه سه شهرداری ورامین مشغول فعالیت بوده اند.

سرپرستان گشت ساختمانی نواحی چهارگانه شهرداری ورامین

همچنین طی احکام جداگانه ای از سوی رضا کارخانه شهردار ورامین، سرپرستان گشت ساختمانی نواحی چهارگانه شهرداری ورامین در حوزه معاونت خدمات شهری منصوب شدند.

براساس این احکام، مجتبی خانی و محسن خانی رودبارک به ترتیب به عنوان سرپرست گشت ساختمانی نواحی یک و دو در منطقه دو و نواحی سه و چهار در نواحی یک شهرداری ورامین منصوب و مشغول به کار شدند.

شایان ذکر است، نواحی یک و دو در منطقه دو و نواحی سه و چهار در منطقه یک شهرداری واقع گردیده و تحت نظر حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ورامین مدیریت می شوند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.